رفتن به مطلب

سه نکته برای بهبود سئو سایت در سال 2018


rezadehghan

ارسال‌های توصیه شده

آموزش سئو,افزایش سرعت سایت,ایمیل سرد

میزان اهمیت : معمولی

مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.

 

آموزش سئو و نکات بسیار مهم آن برای بهبود وضعیت سئو سایت ها در سال 2018 را در این مقاله شرح می دهیم. آیا میدانید که امسال باید تمرکز خود را بر روی چه بخشی از سئو بگذارید تا از رقبای خود جلو بزنید؟ در این مقاله ایده هایی به شما میدهیم.

در سومین ماه سال میلادی جدید هستیم و هر یک قدمی که بر می داریم می تواند به سرعت پیشرفت ما در سال جدید اضافه کند.

می خواهم به شما با معرفی چند روش کمک کنم در سال 2018 سکوی موفقیت و پیشرفت در سئو را به دست آورید. نه تنها فقط برای امسال، بلکه برای آینده.

این روش ها ساده هستند، اما آسان نیستند. در واقع با اینکه این روش ها پیچیده نیستند، اما برای به سرانجام رساندن آنها باید تلاش زیادی بکنید.

شاید اینکه تلاش زیادی باید بکنید، بد به نظر برسد، اما در واقع این یک خوش شانسی است چرا که به این معناست که بیشتر رقبای شما هیچ تلاشی نمی کنند. بنابراین شما شانس بسیار خوبی دارید.

سرعت صفحه خود را بالا ببرید تا رنک بهتری بگیرید

گوگل به تازگی اعلام کرده است که از اویل ماه جولای سال 2018، سرعت صفحات موبایلی، فاکتوری برای رنک دهی صفحات در نتایج جستجوی موبایلی خواهد بود. سرعت صفحه تاثیر به سزایی روی تجربه کاربری نیز دارد و چند جنبه از تجربه کاربری نیز فاکتورهای مستقیم رنک دهی هستند.

مطالعات نشان می دهد که هرچه یک صفحه سریعتر بارگیری شود، بازدیدکنندگان نیز بیشتر در صفحه خواهند ماند و در اغلب موارد، در مقایسه با بازدیدکنندگان صفحات کند، بیشتر به مشتری تبدیل خواهند شد.

اغلب افراد فرصت شگرفی برای پیشرفت در این بخش دارند، چرا که نمی دانند تا چه حد عملکرد صفحه شان ضعیف است. به تازگی با یک مشتری سئو سایت صحبت می کردم و وقتی نوبت به سرعت بارگیری صفحه رسید، او با غرور گفت که وب سایتش “بیش از حد سریع” است و معمولا در کمتر از یک یا دو ثانیه بارگیری می شود.

اگر حرفش درست بود عالی می شد. اما در واقع با آزمایشاتی که من با ابزارهای مختلف بر روی وب سایت او انجام دادم، متوجه شدم سرعت بارگیری وب سایت او نزدیک به 30 ثانیه بود.

خوب است بدانید که من وقتی حرف از سرعت بارگیری صفحات می زنم، فقط درباره Google’s PageSpeed Insights صحبت نمی کنم. در واقع دارم درباره سرعت کلی بارگیری صفحه به طور کلی صحبت می کنم.

برخی از روش های افزایش سرعت سایت که می توانید با آنها سرعت صفحات خود را بهبود بخشید عبارت اند از:

  • انتخاب هاستی با عملکرد بالا 
  • کاهش فراخوان های http با ادغام فایل های CSS و JavaScript، حذف افزونه های اضافی WordPress و استفاده از راهنماها
  • مقیاس بندی مناسب و فشرده سازی تصاویر
  • ذخیره سازی در کش سرور، کش مرورگر و فشرده سازی Gzip
  • بهینه سازی فایل های CSS و JavaScript

استفاده از برند شخصی برای لینک سازی

 

فرقی ندارد که چه مدت در حال مدیریت وب سایت باشید. به احتمال زیاد درخواست های زیادی برای دریافت لینک داشته اید و حدس می زنم که بسیاری از آنها درخواست های افتضاحی بوده اند. حالا می خواهم چیزی بگویم که احتمالا احساسات شما را جریحه دار می کند؛ اگر شما یک درخواست لینک فرستاده اید، احتمالا آن هم یک درخواست افتضاح بوده است.

لینک دهی در ایمیل سرد (ایمیل سرد مانند تماس سرد است که در آن ارسال کننده و دریافت کننده ایمیل یکدیگر را دقیقا نمیشناسند)، کار سختی است و شما به طور کلی لینک های زیادی در مقابل تعداد ایمیل های زیادی که می فرستید دریافت نمی کنید. به این دلیل که شما قبل از توافق با یک غریبه، از او درخواست چیزی می کنید و این مسئله فاجعه بار است. تاثیر لینک سازی به روابط بستگی دارد، نه به زور و خشونت! 

استراتژی موثرتر از لینک سازی سرد، ساخت برندی شخصی است که دیگران بخواهند با آن ارتباط برقرار کنند. این کار در حرف ساده تر است چرا که به کار مداوم در طی زمان طولانی نیاز دارد.

هرچند، وقتی شما یک برند شخصی می سازید، ساخت روابط بعدی، بسیار ساده تر خواهد بود. در واقع، اگر برند شخصی شما به اندازه کافی قدرتمند باشد، بیشتر مردم حتی بدون اینکه سوالی از شما بپرسند به شما لینک خواهند داد.

چند راهی که با آن می توانید برند شخصی خود را بسازید عبارت اند از:

  • ساخت پروفایل های برند در شبکه های اجتماعی
  • انتشار محتوای ارزشمند از دیگر برندهای فعال در صنعت خود، به همراه انتشار دیدگاه خود درباره آنها
  • برقراری ارتباط با تمامی گروه هایی که مخاطب شما هستند
  • انتشار محتوای بی نظیر، هم در درون وب سایت خود و هم در انتشارات دیگر

 

ساخت ویدئو را نیز به مواردی که برای سئو سایت خود انجام می دهید اضافه کنید

 

ویدئو، امروزه در بازاریابی دیجیتال نقش پررنگی دارد و ضرورت آن به اندازه داشتن وب سایت و فعالیت در شبکه های اجتماعی است. ساخت ویدئو می تواند در دو جهت نقشی اساسی در سئو سایت شما بازی کند.

اول از آنجا که ویدئو اغلب کمک می کند بازدیدکنندگان مشتاق شما مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند. گوگل این را به عنوان نشانه ای از تجربه کاربری خوب تلقی می کند و این بر روی رنک طبیعی وب سایت شما تاثیر مثبت دارد. مزیت دیگر آن این است که به بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای برقراری ارتباط با برندتان می دهید.

دومین نقشی که تولید ویدئو در سئو سایت شما دارد این است که با انتشار ویدئو در یوتیوب، فرصت این را پیدا می کنید که خود را از طریق جستجوی یوتیوب، در مقابل دیدگان بسیاری از مخاطبان قرار دهید. (از یوتیوب اغلب به عنوان “دومین موتور جستجوی بزرگ در دنیا” یاد می شود. چرا که طبق رتبه الکسا، دومین وب سایت پر بازدید پس از گوگل است.

برگرفته از برترین سایت آموزش سئو ایران - نیوسئو

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...