رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.

AnswerCenter

مرکز پاسخگویی به سوالات برنامه نویسی

  • مرجع پاسخگویی
  • تولید آموزش
  • سفارش پروژه

درخواست سفارش پروژه

اطلاعیه

کاربر گرامی

به انجمن برنامه نویسی AnswerCenter.ir خوش آمدید

 برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا در انجمن عضو شوید


بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهدی دانا

ارور فجیه در خروجی اندروید

پست های پیشنهاد شده

مهدی دانا    0

کاربر عادی

سلام دوستان .

من هنگام خروجی گرفتن به این ارور بر خوردم شما از این ارور چیزی میفهمین ؟

کلا معنیش چیه چی میگه ؟

Win32Exception: ApplicationName='E:\Android SDK\build-tools\26 rc1\apksigner.bat', CommandLine='sign --ks "C:\Users\mehdy\.android\debug.keystore" --ks-pass stdin  --ks-key-alias "androiddebugkey" --key-pass stdin  "D:\project unity\New Unity Project\Temp/StagingArea/Package.apk"', CurrentDirectory='Temp/StagingArea'
System.Diagnostics.Process.Start_noshell (System.Diagnostics.ProcessStartInfo startInfo, System.Diagnostics.Process process)
System.Diagnostics.Process.Start_common (System.Diagnostics.ProcessStartInfo startInfo, System.Diagnostics.Process process)
System.Diagnostics.Process.Start ()
(wrapper remoting-invoke-with-check) System.Diagnostics.Process:Start ()
UnityEditor.Utils.Program.Start (System.EventHandler exitCallback) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Utils/Program.cs:44)
UnityEditor.Utils.Program.Start () (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Utils/Program.cs:28)
UnityEditor.Android.Command.RunWithStdin (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg, System.String[] input)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.TasksCommon.Exec (System.String command, System.String args, System.String workingdir, System.String errorMsg, System.String[] stdin)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildAPK.SignPackage (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildAPK.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessAndroidPlayer.PostProcess (BuildTarget target, System.String stagingAreaData, System.String stagingArea, System.String playerPackage, System.String installPath, System.String companyName, System.String productName, BuildOptions options, UnityEditor.RuntimeClassRegistry usedClassRegistry, UnityEditor.BuildReporting.BuildReport report)
UnityEditor.Android.AndroidBuildPostprocessor.PostProcess (BuildPostProcessArgs args)
UnityEditor.PostprocessBuildPlayer.Postprocess (BuildTargetGroup targetGroup, BuildTarget target, System.String installPath, System.String companyName, System.String productName, Int32 width, Int32 height, BuildOptions options, UnityEditor.RuntimeClassRegistry usedClassRegistry, UnityEditor.BuildReporting.BuildReport report) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/BuildPipeline/PostprocessBuildPlayer.cs:272)
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهدی دانا    0

کاربر عادی

رفیق من 10 ساله یونیتی حرفه ای کار میکنم !

این ارور بزای اولین باره دیدم !

شما چیزی نفهمیدی ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M-CAP7AIN    516

کاربر فعال

در 12 ساعت قبل، مهدی دانا گفته است :

رفیق من 10 ساله یونیتی حرفه ای کار میکنم !

این ارور بزای اولین باره دیدم !

شما چیزی نفهمیدی ؟

نگفتم که یونیتی تازه کارید! 

طبق چیزی که من متوجه شدم apksigner.bat  مشکل داره که بر میگرده به sdk

داخل فروم خارجی گفتند چیکار کنید ، تست کنید.

 

So I was having the same problem and was getting the same error message :

C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk\build-tools\27.0.2\apksigner.BAT sign --ks "C:\Windows User\AppData\Local\Xamarin\Mono for Android\debug.keystore" --ks-pass pass:android --ks-key-alias androiddebugkey --key-pass pass:android --min-sdk-version 21 --max-sdk-version 27 bin\Debug\com.companyname.AndroidApp1.apk
"apksigner.BAT" exited with code 1.

In some forum someone suggested to add the following piece of code to the bottom of the apksigner.BAT file :

call "%java_exe%" %javaOpts% -classpath "%frameworkdir%" -jar "%jarpath%" %params%

I tried it and it worked flawlessly. I got several warnings but my app was successfully deployed and ran fine. So I would suggest trying this out. Use notepad in admin mode to edit the apksigner.BAT file and then add this code to the bottom of the file. Save and try running your app. Hope it helps.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهدی دانا    0

کاربر عادی

Win32Exception: ApplicationName='E:\Android SDK\build-tools\27\aapt.exe', CommandLine='package --auto-add-overlay -v -f -m -J "gen" -M "AndroidManifest.xml" -S "res" -I "E:/Android SDK\platforms\android-24\android.jar" -F bin/resources.ap_', CurrentDirectory='Temp/StagingArea'
ارورش عوض شد !

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M-CAP7AIN    516

کاربر فعال

ارور مشخص نیست دقیق ولی این احتمالا رو میدم :

  1. aapt.exe رو نتونسته پیدا کنه ، ببینید فایل تو مسیر E:\Android SDK\build-tools\27\aapt.exe  هست
  2. platforms\android-24\android.jar ناقص ، ارتقا بدید به API 26
  3. مسیر SDK باید عوض بشه ، جابجا کنید تو یه درایو دیگه
  4. اسم پوشه Android SDK  باید بدون فاصله وکارکترهای اضافی باشه مثل ( _ و . و - و ....)

 

اول گزینه 4 رو تست کنید ، اسم پوشه رو کامل پاک کنید ، مجدد اسم بدید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهدی دانا    0

کاربر عادی

ممنون از توجهتون 24 رو عوض کردم 25 و 26 رو هم گذاشتم اسم پوشه رو عوض کردم جا به جا کردم درست نشد !

تو مایکروسافت پرسیدم میگن ویندوزت رو عوض کن !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M-CAP7AIN    516

کاربر فعال

https://forum.unity.com/threads/win32exception-while-building-the-apk.466946/

اینو یه نگاه بندازید.

Hi,

I finally solved the problem.
It was my with system. I formatted my system and i installed unity it again, and i build the apk using same Android SDK.

Thanks for your Time and Support. 
I had the same problem replacing sdk files and deleting temp, library, obj folders worked for me. 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • جدید...