رفتن به مطلب

ساخت کاراکترهای انسانی ومحیط بازی سه بعدی و دوبعدی فقط درعرض چند دقیقه


نورنما

ارسال‌های توصیه شده

سلام علیکم


( آموزش ساخت کاراکترهای انسانی سه بعدی و دوبعدی زیبا برای بازی سازی وساخت کارتون وانیمیشن و... و ساخت فضای متناسب سه بعدی وتبدیلش به تصاویر دوبعدی)

جهت قدردانی از زحمات مدیران واساتید محترم انجمن واستفاده سایر اعضای انجمن

براتون آموزش ساخت کاراکتر انسانی ومحیط های سه بعدی وتبدیل کاراکترها به انیمیشن های متحرک با صدها حرکت مختلف رو که در چنددقیقه میشه انجام دادو روش تبدیل آنها رو  به کاراکتر دو بعدی که  برای بازی سازی وساخت کارتون وفیلم میشه ازش استفاده کرد رو براتون در 8 قسمت در اینجا قرار میدهم :

* البته همه اینکارها رو با یک نرم افزار واحد میشه انجام داد ولی این روشی که دراین آموزشها مطرح شده یادگیری آن راحت وسریع  ودوستان مبتدی می توانند نتیجه وخروجی سریعتری ازآن بگیرندونیاز به دانش خاصی ندارد.


نرم افزارهایی که در این زمینه بصورت ابتدایی آموزش داده شده :
Adobe fuse cc
Cinema 4D
2017 Adobe Photo Shop
SketchUp 


وهمینطور آشنایی با سایت های زیر را نیز داراست :
mixamo.com
سایت تحریم شکن(جهت دورزدن سایتهای بازی سازی وانیمیشن سازی که ایران رو تحریم کرده اند.)
shecan.ir


(لینک فیلم های آموزشی ):
1- جلسه اول با نرم افزار Adobe fuse cc:(ساخت کاراکتر وشخصیت انسان وتنظیم آن و ذخیره و export آن )

adobe_fuse1
_
2- جلسه دوم
الف) آشنایی با سایت shecan.ir جهت دور زدن تحریمهایی که علیه ایران کرده اند، وفعال کردن IP آن درسیستم خودمان و

ب) کار با سایت mixamo.com جهت ریگ کردن(rig) و نحوه ثبت نام در سایت
ج) نحوه دادن صدها حرکت طبیعی مختلف به کاراکتر وشخصیتی که قبلا ساخته ایم

mixamo_2
__

3- جلسه سوم آشنایی مختصر با محیط نرم افزار Cinema 4D و نحوه کار با دوربین ها و نحوه رندرینگ و تبدیل کاراکتر سه بعدی که ساخته بودیم به کاراکتر دو بعدی و تولید فایلهای png برای فریم های کاراکتر متحرکمان :

cinema4d_3
____
4- جلسه چهارم وپنجم : کار با نرم افزار (1)2017 Adobe Photo Shop و نحوه باز کردن ونمایش کاراکتر های انیمیشن متحرک دوبعدی مان و کار با timeline و تنظیم اندازه صفحه پشت زمینه و تبدیل کاراکتری که جابجا میشود به کاراکتری که در جای ثابتش حرکت میکند و آشنایی با کار با لایه ها و فریم ها و تبدیل فایلهای png به psd و در آخر تبدیل کاراکتر متحرکمان به فایل gif متحرک وبدون پشت زمینه و خط دور زمینه وچرخش انیمیشن به عقب وجهت های دیگر .

الف ) جلسه چهارم :

potoshop_4_1

___
ب ) جلسه پنجم :کار با نرم افزار (2)2017 Adobe Photo Shop :

photo_shop_5_2

____

6- جلسه ششم : کار با نرم افزار SketchUp 2018 برای ساخت محیط وفضاهای سه بعدی ، از قبیل خیابانها وخانه ها و باغها وفضای سبز و داخل خانه و وسایل مختلف سه بعدی از ماشین و هلی کوپتر وهواپیما و....


sketchup_6

7- جلسه هفتم : کار با نرم افزار SketchUp 2018 ساخت خانه و رنگ آمیزی وسه بعدی کردن اشیاء دوبعدی

sketchup_7

8- جلسه هشتم :کار با نرم افزار SketchUp 2018 - مطالب مهم نهایی و خروجی گرفتن و انتقال فایل فضای سه بعدی مان به محیط cinema4d و نمایش کاراکتر وشخصیت انسانی در فضایی که ساخته ایم و متحرک شدن آن در آن فضا

sketchup_8

 

امیدوارم ضعفها وکم کاستی های آموزشها رو به بزرگواری خودتان ببخشید!

موفق وموید به خیر وپیروز باشید:53:

 

 

________ تصاویری از نتیجه وخروجی کار :

23499045_jumping_1(1).gif.bda63a2146235e763b710a5856673e31.gif

 

ba257c52ecaa47768ee9d832862a1986d398db15.png.09687d71a85d0ad54f3ff3525e66b439.png

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...