رفتن به مطلب
  • 0

مشکل با درون پرداخت مایکت


vistamobile

سوال

با سلام خدمت تمامی دوستان. من درون پرداخت رو پیاده کردم  و خرید انجام میشه و مبلغ کم میشه از اعتبار مایکتی خودم ولی درون برنامه هیچ اتفاقی نمیافته . اینم لاگ خرید:

*** Service (starter) Create ***
** Service (starter) Start **
** Activity (main) Create, isFirst = true **
** Activity (main) Resume **
** Activity (main) Pause, UserClosed = true **
** Activity (start_mgame) Create, isFirst = true **
** Activity (start_mgame) Resume **
** Activity (start_mgame) Pause, UserClosed = true **
** Activity (shop_act) Create, isFirst = true **
** Activity (shop_act) Resume **
requestCode = 1
** Activity (shop_act) Pause, UserClosed = false **
sending message to waiting queue (OnActivityResult)
running waiting messages (1)
Arrived: 1, 1
** Activity (shop_act) Resume **

جالبه خیلی از دوستان مشکل من رو دارن و برگشتی خرید رو نمیتونن ثبت کنن. نمیدونم ایراد از کجاست ولی جهت اطمینان کد ها رو قرار میدم. ممنون میشم یکی از دوستان ببینه و جواب بده یا اگر نمونه سورس سالمی داره که رید انجام شده، اینجا به اشتراک بزاره. خرید مصرفی هستش(خرید سکه). اینم کدهای من :

Sub Process_Globals

کتابخونه پرداخت مایکت :

	Dim oBillingManager As BillingManager3
End Sub

Sub Globals

کلید پرداخت:

	Dim key As String="MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQDTQ+l9SlTebW2ihOEzu3UQuRhvtG25MZe.........................."
	
	Private Button1 As Button

End Sub

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)

	Activity.LoadLayout("shopl")

نصب درون پرداخت :

	oBillingManager.Initialize("BillingManager", key)
End Sub

دکمه خرید :

Sub Button1_Click
'	oBillingManager.RequestPayment("shop1", "inapp", "kharid1")
	oBillingManager.RequestPayment("shop1", "inapp", "kharid1")
End Sub

چک کردن درون پرداخت :

Sub BillingManager_BillingSupported(Supported As Boolean, Message As String)
	If Supported=True Then
		ToastMessageShow("برنامه از پرداخت درون برنامه ای پشتیبانی میکند",False)
		
	Else
		ToastMessageShow("برنامه از پرداخت درون برنامه ای پشتیبانی نمیکند",False)
	End If
End Sub


تایید خرید و اعمال سکه :

Sub BillingManager_PurchaseCompleted (Success As Boolean, Product As Purchase)
If Success=True Then
		If Product.ProductId="kharid1" Then
			oBillingManager.ConsumeProduct(Product)
		'	pardakht.ConsumeProduct(Product)
			ToastMessageShow("ده الماس و 50 سکه اضافه شد",True)
			Main.coin=Main.coin +50
			File.WriteString(File.DirInternal,"coinc.txt",Main.coin)

	End If
End If
End Sub

 

 

راستی دوستان دسترسی مانیفست رو هم دادم. :53::53::53::53::53::53:

 

 

 

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال های توصیه شده

مث اینکه تو خونه موندن باعث شده ذهنم بهتر کار کنه!! خودم مشکل رو پیدا کردم. ظاهرا تو تمام مثالهایی که واسه درون پرداخت هستش ، فقط یک آیتم خریداری میشه . ولی وقتی میخوایم آپ یا بازی رو بفرستیم مثلا پنج آیتم خریدنی داریم. متاسفانه تو  تمام سورسها این تکه کد برای برگشت تاید خرید ایتم وجود داره :

If Product.ProductId="kharid1" Then

در حالی که باید این تکه کد قرار داده بشه :

If Product.DeveloperPayload = "kharid1" Then

نمیدونم چرا تا حالا متوجه این قسمت نشده بودم. باید id خرید داخلی برنامه لود بشه نه id  خرید پنل توسعه دهنده!!

 

چون به هر حال خرید تایید شده و مقدار برگشتی اومده، میمونه بررسی مقدار داخلی که بیاد سکه یا الماس یا حالا هر چی رو اضافه کنه. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...