رفتن به مطلب
  • 0

نگهداری مقدار سکه


programer_b4a

سوال

سلام

من یک پروژه رو با b4a توسعه میدم و برای آیتم ها سکه تعیین کرده ام.حالا ممکنه کاربر بیاد سکه بخره(محصول مصرفی) و برنامه‌ یک دفع حالا حذف بشه و سکه هاش هم از بین بره در حالی که کاربر پول داده...

برنامه عملکردش آنلاین نیست به همین خاطر نمیتونم از دیتابیس آنلاین استفاده کنم و همچنین برای جلوگیری از هک نمیتونم مقدار سکه هارو در حافظه dirrootexternal ذخیره کنم.

برای اینکه سکه ها از بین نروند و به صورت امن ذخیره شوند چه پیشنهادی دارید؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال های توصیه شده

سلام و عرض ادب :53:

یه پیشنهادی که همین الان به ذهنم رسید:fekr: اینه که برای جلوگیری از هک، می‌تونید مقدار سکه کاربر رو به صورت رمزگذاری شده داخل دیتابیس آفلاین قرار بدین.

حالا هرجوری که خودتون فکر میکنید بهتره.

مثلا میتونه یکسری اعداد و حروف رندوم در کنارش قرر بده یا اون رو توی یه فرمول خاصی قرار بده که فقط خودتون میدونید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 ساعت قبل، ایلیا برزگردینی گفته است :

سلام و عرض ادب :53:

یه پیشنهادی که همین الان به ذهنم رسید:fekr: اینه که برای جلوگیری از هک، می‌تونید مقدار سکه کاربر رو به صورت رمزگذاری شده داخل دیتابیس آفلاین قرار بدین.

حالا هرجوری که خودتون فکر میکنید بهتره.

مثلا میتونه یکسری اعداد و حروف رندوم در کنارش قرر بده یا اون رو توی یه فرمول خاصی قرار بده که فقط خودتون میدونید.

عزیز اینجوری اگه برنامه خذف بشه در کل سکه هاش هم حذفه

تنها راه دیتابیس آنلاینه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 53 دقیقه قبل، programer_b4a گفته است :

 

سلام و درود. کلا دوتا راه بیشتر ندارین عزیر. یکی اینکه به صورت امن توی حافظه داخلی ذخیره کنید. که اینجوری دیگه با حذف برنامه اطلاعات هم از بین میره. راه امن و دائمی که ازرهر جهت خیالتون راحته دیتابیس آنلاینه. خودتونو محدود نکنید به آفلاین بودن. 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...