رفتن به مطلب
  • 0

انتشار برنامه در بازار


mohamad_171

سوال

سلام

ببخشید میخواستم بدونم که کتاب هایی که با webview ساخته بشه توسط بازار تایید میشه یا نه حتما باید با بانک اطلاعاتی ساخته بشه؟؟

و اینکه میشه از accsess برای ساخت بانک اطلاعاتی و استفاده از اون توی برنامه استفاده کرد یا نه؟

ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

ببینید کار با وب ویو درسته به ظاهر ساده هستش ولی تو کار متوجه میشید که اگه با دیتابیس بنویسید خیلی راحت تر و اصولی تر خواهد بود.

همچنین دست و بالتون تو شخصی سازی برنامه بیشتر خواهد بود.

تنظیم اندازه فونت

نوع فونت

فاصله بین خطوط

جستجو در کل متن

و ....

که به ذهن خودتون بستگی داره

موفق تر باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

به چهار روش می تونید متن رو به کاربر نمایش بدید :

1 - با Label

2 - با txt

3 - با WebView

4 - با Database

روش اول خیلی ساده هست و شما فقط باید یک Label تعریف کنید و متن خودتون رو بنویسید . ( پیشنهاد نمی کنم )

روش دوم باید در فایل txt متن رو بنویسید و در برنامه فراخوانی کنید که به Label هم نیاز دارید . ( از روش های اول و سوم بهتره و از نظر مارکت ها قابل قبول تره )

روش سوم رو باید که فایل با پسوند htm یا html بسازید و در قالب یک WebView در برنامه فراخوانی کنید . ( پیشنهاد نمی شه البته اگر می خواهید کتاب بسازید )

روش چهارم باید یک دیتابیس بسازید و در برنامه فراخوانی کنید که یکم سخت تر هست . ( این روش از همه روش ها بهتره و پیشنهاد می شه . اکثر کتاب ها از این روش استفاده می کنند و از نظر مارکت ها هم قابل قبول تر از همست )

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برنامه هایی که با وب ویو نوشته شده اند مورد تایید بازار قرار نخواهند گرفت.

این هم متن ایمیل بازار به من!

سپهر عزیز،

سلام.

توسعه*دهنده*ٔ محترم از ارسال این برنامه به کافه*بازار بسیار متشکریم.

برنامهٔ شما بررسی شده است و مواردی مشاهده کردیم که نیازمند توجه و کمک شماست. شرح این موارد در ادامه می*آید. می*توانید بسته به موارد مذکور با ما مکاتبه کنید یا نسخهٔ جدیدی از برنامه را برای رفع مشکلات از طریق پنل*تان بارگذاری نمایید.

نمایش محتوای آفلاین HTML داخل WebView اگر چه کار راحتی است ولی لازم است همین کار هم با دقت فراوانی صورت پذیرد تا کاربر حس نکند در حال مرور یک صفحهٔ اینترنتی در برنامهٔ شما است. به عنوان مثال برای فرار از پیاده*سازی قابلیت تغییر اندازهٔ متن به صورت استاندارد، WebView راه ساده*ای به نظر می*رسد ولی نتیجهٔ این کار معمولاً بسیار بی*کیفیت*تر از آنچه انتظار می*رود خواهد بود.

زمان انجام بزرگنمایی به جای اینکه نوشته*ها برای اندازه*ی جدید بهینه شده و خط*ها کوتاه*تر شوند تا مطالب در صفحه جای گیرند، نوشته*ها همانند تصویر بزرگ می*شوند و کاربر برای مطالعه آن مجبور است به راست و چپ پیمایش کند. لطفاً این مورد را اصلاح کنید.

برنامهٔ اندرویدی لازم است برای مرور محتوا امکاناتی بیشتر نسبت به وب*سایت*ها را داشته باشد تا کاربر از دریافت برنامه رضایت مورد نظر را کسب کند. بنابراین برای انتشار برنامه لازم است امکاناتی مانند جستجو در محتوا، افزودن مطالب به علاقه*مندی*ها و تغییر اندازهٔ فونت اضافه شود.

۱۳-۱-۵- برنامه*های محتوایی که امکانات لازم و معمول برای مرور و خواندن محتوا مانند فهرست و جستجوی مناسب را ندارند، احتمالاً پذیرفته نمی‎شوند.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...