رفتن به مطلب

آموزش نمایش و گذاشتن والپیپر گوشی


Kazem Forghani

ارسال‌های توصیه شده

با سلام .

با یه آموزش کاربردی و نسبتا ساده خدمتتون هستم .

1 - ابتدا باید کتابخانه رو به رو رو دانلود و جایگزین کنید. لینک دانلود کتابخانه

 

2 - خوب برای گرفتن و نمایش والپیپر فعلی اندروید باید یک ImageView ایجاد کنید و کد زیر زیر رو توی ساب گلوبالس بنویسید :

Dim S As StudentLibrary
Private ImageView1 As ImageView

3 - سپس در Activity_Create کد های زیر رو بنویسید : ( البته لود لایوت باید انجام بگیره )

ImageView1.SetBackgroundImage(S.getWallpaper)

ImageView1 : نام ImageView

 

SetBackgroundImage: دستوری که می گوییم عکس ImageView جه چیزی باشد .

 

S.getWallpaper : می گوییم متغیر s والپیپر فعلی گوشی را بگیرید .

 

4 - سپس برنامه را ران کنید . باید والپیپر گوشی یا شبیه سازتان در imageView نمایش داده شود .

 

 

1 - حالا برای گذاشتن یک والپیپر باید کتابخانه بالا را دانلود کرده و عکس مورد نظر را در قسمت فایل های پروژه اضافه کنید .

 

2 - سپس کد زیر را در ساب گلوبالس کد زیر را بنویسید :

Dim S As StudentLibrary

3 - حالا در قسمت  Activity_Create کد زیر را :

S.setWallpaper(LoadBitmap(File.DirAssets,"1.jpg"))

S : نام متغیر

 

setWallpaper : دستور ست کردن والپیپر

 

بقیه ی دستورات : می گوییم از DirAssets فایل 1.jpg .

 

اگر سوالی بود بفرمایید .

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...

حالا اگه بخوایم یه انیمیشن طراحی شده به عنوان والپیپیر گوشی باشه چی کار باید کنیم در نظر بگیرید من یک انیمیشن طراحی شده دارم که میخوام با کلیک بر هر قسمتی یه کاری انجام بده و تنظیمات متوقف شدن ومثلا یه گربه باشه که بشه کلاهشو عوض کرد میشه اینم توضیح بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

با سلام .

با یه آموزش کاربردی و نسبتا ساده خدمتتون هستم .

1 - ابتدا باید کتابخانه رو به رو رو دانلود و جایگزین کنید. لینک دانلود کتابخانه

 

2 - خوب برای گرفتن و نمایش والپیپر فعلی اندروید باید یک ImageView ایجاد کنید و کد زیر زیر رو توی ساب گلوبالس بنویسید :

Dim S As StudentLibrary
Private ImageView1 As ImageView

3 - سپس در Activity_Create کد های زیر رو بنویسید : ( البته لود لایوت باید انجام بگیره )

ImageView1.SetBackgroundImage(S.getWallpaper)

ImageView1 : نام ImageView

 

SetBackgroundImage: دستوری که می گوییم عکس ImageView جه چیزی باشد .

 

S.getWallpaper : می گوییم متغیر s والپیپر فعلی گوشی را بگیرید .

 

4 - سپس برنامه را ران کنید . باید والپیپر گوشی یا شبیه سازتان در imageView نمایش داده شود .

 

 

1 - حالا برای گذاشتن یک والپیپر باید کتابخانه بالا را دانلود کرده و عکس مورد نظر را در قسمت فایل های پروژه اضافه کنید .

 

2 - سپس کد زیر را در ساب گلوبالس کد زیر را بنویسید :

Dim S As StudentLibrary

3 - حالا در قسمت  Activity_Create کد زیر را :

S.setWallpaper(LoadBitmap(File.DirAssets,"1.jpg"))

S : نام متغیر

 

setWallpaper : دستور ست کردن والپیپر

 

بقیه ی دستورات : می گوییم از DirAssets فایل 1.jpg .

 

اگر سوالی بود بفرمایید .

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...