رفتن به مطلب
  • 0

مشکل ریستارت شدن گوشی بعد از حذف برنامه


ATY

سوال

سلام بنده با موتور بازیسازی یونیتی به صورت انلاین بدون هیچ مشکلی خروجی اندروید میگیرم و بدون مشکل در گوشی اجرا میشه ولی بعد از حذف برنامه گوشیم سریع ریستارت میشه !!!مشکل از چی میتونه باشه؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

ممنون ولی من از نسخه personal و رایگان استفاده می کنم و نیازی به کرک نداره و ویندوزمو حتی عوض کردم و دوباره نصبض کردم و فرقی نداشت و وقتی به صورت افلاین وارد player setting یونیتی میشم چند تا پیغام ظاهر میشه که در اصل نباید بیان چون من منابع مورد نیاز بیلد رو با هاب یونیتی و البته با پ * ر * و * ک *س * ی گرفتم (openjdk-Sdk-Ndk) و در نهایت بیلد می کنم ولی وقتی به صورت انلاین وارد این قسمت میشم بدون پیغام بیلد میکنم.

من تو این سایت تازه ثبت نام کردم و نمیدونم چطور باید تصویر و فایل رو بارگزاری کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازم سلام :

ببخشید در رابطه با سوال قبلیم که بعد از حذف بازی گوشیم ریستارت میشد وقتی تو قسمت setting  و مدیر برنامه ها گزینه (انتقال به کارت حافظه) رو میزنم و بعد هر چند بار که بازی رو حذف میکنم دیگه گوشی ریستارت نمیشه . یعنی مشکل از چی میتونه باشه؟ البته لازم به ذکر هستش که بگم این بازی و همینطور بازی امیرزا رو نصب کردم و دوباره حذفش کردم ولی دفعه اول مشکلی نبود و دفعه دوم گوشی ریستارت میشه.ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود. برای همه خروجیهاتون اینحوریه یا برای برنامه خاصی؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۹/۱۲ در 15:03، ATY گفته است:

بازم سلام :

ببخشید در رابطه با سوال قبلیم که بعد از حذف بازی گوشیم ریستارت میشد وقتی تو قسمت setting  و مدیر برنامه ها گزینه (انتقال به کارت حافظه) رو میزنم و بعد هر چند بار که بازی رو حذف میکنم دیگه گوشی ریستارت نمیشه . یعنی مشکل از چی میتونه باشه؟ البته لازم به ذکر هستش که بگم این بازی و همینطور بازی امیرزا رو نصب کردم و دوباره حذفش کردم ولی دفعه اول مشکلی نبود و دفعه دوم گوشی ریستارت میشه.ممنون

خب شما یکاری کنید ی نسخه از بازیتون قرار بدید که تست کنم ببینم برای من ریستارت میشه یا نه

چون بعید میدونم همچین مشکلی برای همگی باشه این همع بازی با یونیتی ساخته شده و میشه ولی هیچکدوم باعث ریستارت گوشی نمیشن قطعا مشکل از یونیتی شماست سیع کنید یک بار پاکش کنید و مجددا اقدام به نصب کنید (البته میدونم یکمی مشکله چون باید ک ر ک بشه)

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۸/۹ در 11:25، محمدرضا شاهپیری گفته است:

سلام و درود. برای همه خروجیهاتون اینحوریه یا برای برنامه خاصی؟

فقط اونهایی که با یونیتی خروجی میگیرم

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۸/۹ در 22:26، ATY گفته است:

فقط اونهایی که با یونیتی خروجی میگیرم

 

سلام چند مورد را مورد بررسی قرار بدید

اول از همه روی گوشی های مختلف تست کنید و ببینید برای همه اینجوری میشه یا ن

اگر مورد بالا برای همه گوشی ها بود ممکنه شما موارد نیاز خروجی اندرویدتون مشکل داشته باشه (شک دارم چون خروجی نباید بده) و در آخر ممکنه مشکل از نسخه یونیتیتون باشه و یا کدهاتون دچار مشکل باشه کلا بعید میدونم مشکل از جانب یونیتی باشه و فک میکنم از دستگاه شما باشه

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون برای پاسختون ولی روی دو تا گوشی دیگه هم امتحان کردم اون دو تا رو ریستارت نکرد ولی تقریبا دو ثانیه گیر کردن و به اصلاح تیک زدن و واقعیتش اینه که sdk و ndk و ... رو بدون مشکل و با نرم افزار hub یونیتی گرفتم البته با پ * ر * و * ک *س * ی و اینکه تنها مشکلی که اینجا هست و نمیدونم چرا این اتفاق میفته اینه که تو قسمت player setting وقتی این قسمت رو به صورت افلاین باز میکنم دو قسمت minimum و target مربوط به sdk به ترتیب روی kitkat و automatic highest level هستش و نمیدونم چرا پیغام زیر رو میده که البته به رنگ زرد هستش نه قرمز:

Failed getting available Android API levels. Make sure your android sdk tools version is 25 or higher and you have internet connection.
System.Threading.ThreadHelper:ThreadStart()

و وقتی با پ * ر * و * ک *س * ی به صورت انلاین وارد player setting میشم دو قسمت minimum و target مقداردهی نمیشن و به جاش فکر کنم getting api level  مینویسه و اگر اشتباه نکنم مشکلم رو به این صورت حل میکنم که اول به صورت افلاین وارد player setting میشم و بعد به صورت انلاین و البته با پ * ر * و * ک *س * ی بدون پیام خطایی بیلد میکنم در کل نمیدونم چرا خطای بالا رو میده چون همه منابع لازم رو با hub یونیتی گرفتم که نمیدونم هاب مخصوص این نسخه از یونیتی هست یا نه ولی همه تنظیمات رو انجام دادم . 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۸/۱۰ در 18:17، ATY گفته است:

ممنون برای پاسختون ولی روی دو تا گوشی دیگه هم امتحان کردم اون دو تا رو ریستارت نکرد ولی تقریبا دو ثانیه گیر کردن و به اصلاح تیک زدن و واقعیتش اینه که sdk و ndk و ... رو بدون مشکل و با نرم افزار hub یونیتی گرفتم البته با پ * ر * و * ک *س * ی و اینکه تنها مشکلی که اینجا هست و نمیدونم چرا این اتفاق میفته اینه که تو قسمت player setting وقتی این قسمت رو به صورت افلاین باز میکنم دو قسمت minimum و target مربوط به sdk به ترتیب روی kitkat و automatic highest level هستش و نمیدونم چرا پیغام زیر رو میده که البته به رنگ زرد هستش نه قرمز:

Failed getting available Android API levels. Make sure your android sdk tools version is 25 or higher and you have internet connection.
System.Threading.ThreadHelper:ThreadStart()

و وقتی با پ * ر * و * ک *س * ی به صورت انلاین وارد player setting میشم دو قسمت minimum و target مقداردهی نمیشن و به جاش فکر کنم getting api level  مینویسه و اگر اشتباه نکنم مشکلم رو به این صورت حل میکنم که اول به صورت افلاین وارد player setting میشم و بعد به صورت انلاین و البته با پ * ر * و * ک *س * ی بدون پیام خطایی بیلد میکنم در کل نمیدونم چرا خطای بالا رو میده چون همه منابع لازم رو با hub یونیتی گرفتم که نمیدونم هاب مخصوص این نسخه از یونیتی هست یا نه ولی همه تنظیمات رو انجام دادم . 

یونیتی یک گیم انجین نسبتا سنگینه طبیعتا وقتی روی گوشی نصب میشه اطلاعات زیادی را روی گوشی مینویسه خب طبیعتا تمام این اطلاعات پاک بشه ممکنه گوشی چند ثانیه گیر کنه این دیگه بستگی داره که از چه کتابخانه هایی استفاده میکنید و گوشی چقدر قدیمی باشه

اگه بازی های پیچیده ای نمیسازی دپیشنهاد میکنم به سراغ یک گیم انجین دیگه برید تا از این مشکلات هم پیش نیاد

چون برای مثال شما میخوان ی بازی پلتفرم ساده بسازید خب وقتی با یونیتی این کارا میکنید جدا از اون مشکلی که گفتین روی حج بازی خود یونیتی میزانی اضافه میکنه که اونم بخاطر کتابخانه هایی که یونیتی داره و خب طبیعتا  کاربرد بعد نصب و وقتی بازی میبینه میگه این همه حجم الکی برای چی دانلود کردم

موفق باشید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۸/۱۱ در 09:11، DexterFstone گفته است:

یونیتی یک گیم انجین نسبتا سنگینه طبیعتا وقتی روی گوشی نصب میشه اطلاعات زیادی را روی گوشی مینویسه خب طبیعتا تمام این اطلاعات پاک بشه ممکنه گوشی چند ثانیه گیر کنه این دیگه بستگی داره که از چه کتابخانه هایی استفاده میکنید و گوشی چقدر قدیمی باشه

اگه بازی های پیچیده ای نمیسازی دپیشنهاد میکنم به سراغ یک گیم انجین دیگه برید تا از این مشکلات هم پیش نیاد

چون برای مثال شما میخوان ی بازی پلتفرم ساده بسازید خب وقتی با یونیتی این کارا میکنید جدا از اون مشکلی که گفتین روی حج بازی خود یونیتی میزانی اضافه میکنه که اونم بخاطر کتابخانه هایی که یونیتی داره و خب طبیعتا  کاربرد بعد نصب و وقتی بازی میبینه میگه این همه حجم الکی برای چی دانلود کردم

موفق باشید

در ۱۴۰۰/۸/۱۰ در 00:58، DexterFstone گفته است:

سلام چند مورد را مورد بررسی قرار بدید

اول از همه روی گوشی های مختلف تست کنید و ببینید برای همه اینجوری میشه یا ن

اگر مورد بالا برای همه گوشی ها بود ممکنه شما موارد نیاز خروجی اندرویدتون مشکل داشته باشه (شک دارم چون خروجی نباید بده) و در آخر ممکنه مشکل از نسخه یونیتیتون باشه و یا کدهاتون دچار مشکل باشه کلا بعید میدونم مشکل از جانب یونیتی باشه و فک میکنم از دستگاه شما باشه

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازی بنده کاملا ساده و دوبعدیه و اینکه ایا میتونه به خاطر تنظیمات اندروید استادیو باشه که sdk و jdk و ... با فایل های یsdk و ... یونیتی با هم تداخل داشته باشه؟مثلا environment variable و ... و اگر با یونیتی کار کردین لطفا بهترین نسخه برای ساخت بازی دوبعدی رو ذکر کنید ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۸/۱۱ در ۱۰:۴۷، ATY گفته است:

بازی بنده کاملا ساده و دوبعدیه و اینکه ایا میتونه به خاطر تنظیمات اندروید استادیو باشه که sdk و jdk و ... با فایل های یsdk و ... یونیتی با هم تداخل داشته باشه؟مثلا environment variable و ... و اگر با یونیتی کار کردین لطفا بهترین نسخه برای ساخت بازی دوبعدی رو ذکر کنید ممنون

سلام وقت بخیر 

با پروژه خالی هم تست کنید

از نسخه یونیتی 2020.3.9f1 من استفاده میکنم مشکلی نیست 

حتما ورژن یونیتی رو عوض کنید و تست کنید مجددا و اگر شد sdk تون رو تغییر بدید و حتما روی پروژه خالی تست کنید و سعی کنید( برای پروژه نهای سین اول تون رو سبک قرار بدید از looadsceneasynk استفاده کنید )

این باگ عجیب رو من روی اندروید 4 یا 5 روی بیسک داشتم وقتی از دوربین استفاده میکردم گوشی ریستارت میشد فکر کنم داخل اندریود 4 وقتی یک دفعه مقدا زیادی از منابع **** کلمه فیلتر شده **** میشه گوشی ریستارت میشه یا شاید باگ یا شایدم ویژگی امنیتی اندروید بود.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خیلی ممنون 

من با صفحه خالی هم بیلد گرفتم و دوباره همان اتفاق افتاد البته وقتی یکبار run device رو روی compatible گذاشتم بعد از بیلد گرفتن و حذف بازی از روی گوشی اتفاقی نیفتاد ولی دفعات بعدی گوشیم بعد از حذف برنامه دقیقا زمانی که عملیات حذف یا همان uninstall ریستارت میشد.تو سایت های خارجی برای حل این مشکل گفته بودن که (wipe the cache partition) که فکر کنم میشه حافظه ی کش رو پاک کن که در اینجا باید مراقب باشیم به اطلاعات گوشی اسیب نرسه و گوشی هم reset factory نشه و اینکه بیلد صفحه خالی هم نزدیک 17 مگابایت حجم داشت .میتونه مشکل از تداخل اندروید استادیو و یونیتی باشه؟ممنون

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوباره :  بالاخره بعد از تست بازی روی چند تا گوشی فهمیدم مشکل از خود گوشیم هستش چون فکر کنم موقع حذف اون بازی هم پردازش بالایی نیاز داره و احتمالا نمیتونست جواب بده و ریستارت میشد یا شاید هم از حافظه گوشیم باشه ولی در هر حال روی دو تا گوشی دیگه مشکلی نداشت.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...