میلاد ملک محمدی 4 ارسال شده در 12 دی، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۴۰۱ دوستان سلام بنده با کتابخانه پولکی کار کردم و یه لیست خرید از سکه دارم برا بازیم .داخل این لیست یه دکمه برای 100سکه و یهدکمه برای 500سکه همینجور به ترتیب ... برای دکمه اول که 100سکه هست کاربر راحت سکه هارو میخره و هیچ مشکلی نیست اما وقتی رو 500سکه که میزنه دیگه نمیتونه بخره زیرا میگه قبلا خریداری شده .من برا 100سکه ایونت های جدا گذاشتم برا 500سکه هم ایونت های جدا گذاشتم با اسم های مختلف.اما برنامه فقط ایونت های 100سکه رو قبول میکنه. لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
امیرحسین قاسمی 604 ارسال شده در 13 دی، ۱۴۰۱ اشتراک گذاری ارسال شده در 13 دی، ۱۴۰۱ سلام دوست عزیز استانداردش اینه که کلا یه ایونت بزارین برای همه محصولات. تنها چیزی که محصولات شما رو متمایز میکنه شناسه خریدی هست که توی بازار تعریف می کنین. فرض کنین توی بازار 2 تا محصول تعریف کردیم که شناسه هاشون مثلا "coin100" و "coin500" هست. وقتی روی دکمه 100 سکه کلیک شد: Inbazaar.purchaseProduct("coin100","coin100_payload") وقتی روی دکمه 500 سکه کلیک شد: Inbazaar.purchaseProduct("coin500","coin500_payload") چون سکه یه محصول مصرفی هست یعنی اینکه مصرف میشه و کاربر ممکنه در آینده باز هم بخره بنابراین بعد از پرداخت موفقیت آمیز باید سکه رو در سرور بازار مصرف کنیم و بگیم فقط همین یه بار خرید نباشه. پس توی ساب Inbazaar_purchaseSucceed باید متد consumeProduct رو صدا بزنیم: Inbazaar.consumeProduct(purchaseInfo.purchaseToken) لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.