رفتن به مطلب
  • 0

طریقه ساخت اکانت تک و دو کابره


fun_code

سوال

درود بر شما

بنده یک اپلیکیشن حسابداری ساختم.

میخوام اکانت 1 ، 3 و 6 ماهه براش طراحی کنم.

به نحوی که کاربر بتونه شبیه به آنتی شیلترها اکانت مدت دارد یک یا دو کاربره خریداری کنه.

از اونجایی که در b4a نمیشه یک شناسه یکتا و ثابت برای دستگاه پیدا کرد باید مشابه فیلیمو بسازم که مثلا اگر دو کاربر اکانت پر شد و دستگاه جدیدی خواست از اکانت استفاده کنه بگه یکی از دو دستگاه رو خروج بزن تا دستگاه جدید بتونه وارد بشه. مشکل این روش اینه دائما باید از سرور استعلام بگیره که ببینه دستگاه فعلی خروجش زده شده یا خیر. به نوعی اپلیکیشن آنلاین میشه.

بخوام مشابه یکی از آنتی شیلترهایی که دیدم شناسه سخت افزاری دستگاه ها رو ثبت کنم که با فلش و ارتقا اندروید تغییر کنه که پس از 8 سال هنوز چنین شناسه ای که ثابت و معتبر باشه پیدا نکردم.

البته نمیدونم آنتی شیلتر مثلا تک کاربره اگر گوشی کاربر تغییر کنه هم میتونه استفاده کنه یا انگار تک کاربره تک گوشی هست.

شما عزیزان تجربه ای در این زمینه دارید ؟

(شاید بگید برای بررسی اعتبار زمانی باید از سرور دائما استعلام بگیری پس اپلیکیشن آنلاین هست ، پاسخ اینه که هر زمان در اپ بود و به اینترنت متصل بود اعتبارش رو میسنجم و زمان خرید هم اعتبارش رو بصورت کد شده در گوشی نگه میدارم که زمانایی که آنلاین نیست اعتبار زمانی رو آفلاین بررسی کنم. که البته اگر تاریخ گوشی درست نباشه اعتبارسنجی درست انجام نمیشه که مقصر کاربره.)

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

اگر اشتباه نکنم در هر حال یک شناسه سخت افزاری یکتا نیازه

چون قراره در ابتدا مثلا 10 روز استفاده رایگان باشه

اینجوری شناسه دستگاه رو زمان اولین ورود به اپلیکیشن در سرور سیو نکنم میتونه هر ده روز اپ رو حذف و نصب کنه و 10 روز مجددا رایگان استفاده کنه.

شماره همراه هم دو ایراد داره هزینه پیامک زیاد شده هر پیامک حداقل 100 تومنه و در تعداد نمیصرفه(به جایی رسیده بودم که روزی حدودا 70 هزار تومان پیامکخریداری میکردم و در اپ هام ورود با کد یکبار مصرف رو برداشتم.) . و اکثر مردم چند سیم کارت دارن و هر سیم کارت 10 روز میتونه رایگان استفاده کنه.

کلا بخوام از هزینه هم صرف نظر کنم بخوام دائما از سرور استعلام بگیرم یه روز سرور قطع باشه کاربرا نمیتونن از اپ استفاده کنن و این کارایی رو پایین میاره.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...