رفتن به مطلب

ایده هایی برای برنامه نویسی اندروید


mohammad_mahdi

ارسال‌های توصیه شده

با سلام.

خب اینبار با یه پست جدید خدمتتون اومدیم.

دوستان عزیز b4a،
همونطور که میدونید، هر چیزی که توی دنیا وجود داره، فقط به خاطر ایده های اولیه ای بوده که به مغز انسان ها رسیده. ایده هایی که باعث ساخته شدن جهان نوین امروزی شده. در غیر اینصورت چیزی به نام اینترنت، b4a، انجمن، کیبورد، ماوس و ... وجود نداشت.
انسان موجود تنوع طلبی هست و سعی میکنه در کارهاش تنوع ایجاد کنه. قطعا اگر انسان به همه آرزوهاش دست پیدا کنه و همه چیز دنیا رو تجربه کرده باشه و چیز جدیدی وجود نداشته باشه، خودکشی میکنه.

 

این مقدمه رو نوشتم تا برسیم سر اصل مطلب.

شما میتونید هر ایده ای که از ساخت برنامه کاربردی و یا حتی بازی به ذهنتون میرسه، اینجا با یکدیگر به اشتراک بگذارید، تا اگر لا اقل خودتون نمیتونید بسازید، بقیه استفاده کنن و حتی خودتون میتونید از ایده های دیگران نیز استفاده کنید. به هر حال اگر حس کردید این ایده براتون حیاتی نیست، اون رو اینجا بنویسید!

 

برای شروع من چند تا ایده ای که دارم مینویسم و خیال خودم رو راحت میکنم! :D:fekr:

 

بازی سرباز اس ام اسی(سرباز پیامکی):

این بازی از طریق اس ام اس هست و بدون نیاز به اینترنت! البته باید پنل پیامکی بخریم. ایده کلی اینه که هر کاربر وقتی وارد محیط برنامه میشه، گزینه ثبت نام رو میزنه و یه پیامک به سامانه پیامکی ما که قبلا خریداری شده، به صورت اتوماتیک، فرستاده میشه و شماره سیمکارت این کاربر به عنوان عضو، ثبت میشه. خب از اینجا به بعد، هر کاربر، توسط پیامی که از طریق بازی به پنل پیامکی فرستاده میشه، به وسیله شماره سیمکارت، شناخته میشه. اون کاربر میتونه قدرت های سربازش رو در محیط برنامه ارتقا بده و دستورات از طریق پیامک ارسال میشوند. البته در ازای ارتقای قدرت و ... مبلغی از طریق سامانه پیامکی، به ما میرسد. خلاصه همه دستورات، از طریق پیامک ارسال میشوند و این بازی، یک بازی استراتژیکی متنی است. شما حتی میتوانید رقیب های خود را در این بازی پیدا کنید و با آنها بجنگید و امتیاز کسب کنید. :tashvigh:

 

بازی آنلاین یکی من یکی تو:

در این بازی آنلاین زنده، 40 یا 50 تا بلوک(آجر) قرار میگیرند به طوریکه بیشتر صفحه را پر میکنند. حالا من یک رقیب از لیست آنلاینها پیدا میکنم و با او وارد بازی میشوم(حتی ممکن است بیش از 2 نفر بازی کنیم) حالا یک بلوک را من با لمس کردن، حذف میکنم و سپس یک بلوک را رقیب یا رقبای من به ترتیب حذف میکنند و دوباره نوبت من میشود. این بازی آنقدر ادامه میابد تا بلوک شانس که به طور تصادفی در بازی ساخته شده را، یک نفر پیدا کند و او برنده بازی میشود و در لیست نفرات برتر، به امتیازش اضافه میگردد.

 

قایم باشک(گرگ و بره):

راستش اینو که نوشتم پاکش کردم. خدا وکیلی این ایده اینقدر باحال بود دلم نیومد بذارمش و اول خودم سعی میکنم بسازمش(اگه نتونستم بسازم، اینجا مینویسم). خیلی خیلی شرمندتونم.

 

اگه خواستین یکیشو بسازین به ما هم بگین.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تاپیک خوبیه!

اما قبلا هم همچین تاپیکی ایجاد شده بود و دوستان گفتن نمیشه ایده هارو به اشتراک گذاشت.

هرکسی نمیاد ایده خودشو بگه تا یکی دیگه بسازه.

حتی شده بعضیا خودشون نمیتونن بسازن ، ایده شون رو میفروشن. :fekr:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تاپیک خوبیه!

اما قبلا هم همچین تاپیکی ایجاد شده بود و دوستان گفتن نمیشه ایده هارو به اشتراک گذاشت.

هرکسی نمیاد ایده خودشو بگه تا یکی دیگه بسازه.

حتی شده بعضیا خودشون نمیتونن بسازن ، ایده شون رو میفروشن. :fekr:

آره اینم هست. ولی همونطور که توی استارت تاپیک دیدی، خودم یکی از ایده هام رو نگه داشتم. حالا اگه نشه ایده های درجه 1 رو گفت، ایده های درجه 2 و 3 و 4 که هستن.

قضیه فروش هم فکر خوبیه. کمی درباره ایده شون بنویسن(تا جایی که لو نره) بعدش از طریق پیام خصوصی و ... بفروشن.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...