رفتن به مطلب

اعلام خود عدد مبنی بر مشکل در روز 5 شنبه


Kazem Forghani

ارسال‌های توصیه شده

با سلام .

ایمیل عدد مبنی بر مشکل در روز پنج شنبه :

 

سلام،

در روز پنج‌شنبه، یازدهم تیر ماه، به علت مشکل فنی ایجاد شده در عدد، فرایند ثبت تعدادی از کلیک‌ها با خطا روبه‌رو شد و باعث عدم تطبیق در تعداد کلیک‌ها و تراکنش‌ها و نیز پایین آمدن میزان کلیک‌شدگی نسبت به روز‌های گذشته گردید. البته نمایش تبلیغات در این روز بدون مشکل و به درستی انجام گرفته است.

متأسفانه ما به تعداد دقیق کلیک‌های انجام شده در این تاریخ دسترسی نداریم. بنابراین،‌ ضمن پوزش بابت مشکل به وجود آمده، برای جبران درآمد حساب نشده در این روز، درآمد روز چهارشنبه،‌ دهم تیر ماه را به عنوان درآمد روز پنج‌شنبه، یازدهم تیر ماه برای حساب کاربری شما منظور نموده‌ایم.

از طرفی فرایند ثبت تعداد کلیک‌ها‌ برای تبلیغ‌دهندگان در این روز نیز دچار مشکل بوده و با وجود انجام کلیک توسط کاربران روی تبلیغ‌ها، تعدادی از این کلیک‌ها در عدد ثبت نشد. بنابراین برای تبلیغ‌دهندگانی که تبلیغ آن‌ها در روز یازدهم نمایش داده شده،‌ تنها هزینه‌ی کلیک‌های موفق ثبت شده در آن روز، منظور گردیده است.

شایان ذکر است که مبلغ افزوده شده به حساب نمایش‌دهندگان، به طور مستقیم توسط عدد پرداخت شده و هزینه‌ای از حساب تبلیغ‌دهندگان بابت این موضوع کسر نشده است.

از شکیبایی و همراهی شما با عدد بسیار سپاسگزاریم. تلاش ما بر این است که چنین مشکلاتی در آینده اتفاق نیفتد.

با تشکر،
عدد

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...