رفتن به مطلب
  • 0

دستور نگرفتن اجزای روی پنل


marbin

سوال

سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران

راستش من یه بازی سوال هوش دارم میسازم که توش یه edittext و یه باتن هست.میخوام به نرم افزار بگم که وقتی روی باتن کلیک میشه اگه متن داخل edittext درسته بره به اکتیویتی L1 واگه غلط بود بره به اکتیویتی L2

برای همین از کد زیر استفاده کردم:

Sub Button1_Click

if edittext1.text=5 then

start activity ("L1")

Else

start activity ("L2")

End If

End Sub

راستش اول این کد جواب میداد اما از وقتی که باتن و Edittext رو روی پنل لود کردم دیگه کار نداد به نظرتون چه کار دیگه ای میتونم انجام بدم؟؟؟؟

لطفا سریع جوابمو بدین....بدجوری لنگشم!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

0 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

هنوز برای این سوال پاسخی ارسال نشده است

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...