amirbeigi 192 ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ سلام من یه فایل gif درست کردم که کلا 2.8 ثاتیه هستش حالا میخوام اینو اول برنامه وقتی باز میشه بیاد و بعد 2.8 ثانیه بره (میدونم با کتابخانه gifDecoder باید اینکارو بکنم ولی چجوری ؟!) لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
amirbeigi 192 ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ ببینید دوست عزیز یه کار دیگه هم میتونید بکنید بیاید فریم های عکس متحرک رو جدا کنید بعد با این چند خط کد اونها رو به صورت متحرک دربیارید... اول در Sub Globals یه متغییر از int تعریف کنید Sub Globals 'These global variables will be redeclared each time the activity is created. 'These variables can only be accessed from this module. Dim a As Int End Sub بعد بیاید یه لایوت بسازید به اسم splash و توش یه imageview قرار بدید و کدهای زیر رو تو Activity_Create قرار بدید Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) 'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example: Activity.LoadLayout("splash") Dim timer1 As Timer Dim timer2 As Timer timer1.Initialize ("timer1",1) timer1.Enabled =True timer2.Initialize("timer2",2500) timer2.Enabled =True و بعدش هم کدهای زیر رو قرار میدید که در Sub timer1_tick کدهای a<= 10 تعداد فریم ها رو میگیره و این کد "icon"&a&".jpg اونicon اسم فریم های که جدا کردید و باید این مدلی باشه مثل icon1 icon 2 و a هم اون متغییری که تعریف کردیم و jpg. که فرمت اونه و در Sub timer2_tick میگه که بعد از اینکه اون زمان timer2 تموم شد به اکتیویتی مورد نظر بره تمام... Sub timer1_tick If a<= 10 Then ImageView1.Bitmap = LoadBitmap(File.DirAssets,"icon"&a&".jpg") a=a+1 End If End Sub Sub timer2_tick StartActivity(اسم اکتیویتی) Activity.Finish End Sub داداش به اینم فکر کردم به نظر شما حجم پروژه رو نمیبره بالا ؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ali2 115 ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ سلام این کدهارو تو اکتیویتی مورد نظر قرار بده اول از همه فایل با فرمت gif رو درون پوشه قرار بده و بعد با کدهای زیر فراخوانی کن #Region Activity Attributes #FullScreen: True #IncludeTitle: False #End Region Sub Process_Globals 'These global variables will be declared once when the application starts. 'These variables can be accessed from all modules. Dim timer2 As Timer End Sub Sub Globals 'These global variables will be redeclared each time the activity is created. 'These variables can only be accessed from this module. timer2.Initialize("Timer2",0) Dim Frame As Int Dim gif As GifDecoder Private mmq As ImageView End Sub Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) 'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example: 'Activity.LoadLayout("Layout1") Activity.LoadLayout("mu") GifAnimation("m1.gif") End Sub Sub Timer2_Tick Try timer2.Enabled = False Frame = Frame + 1 If Frame >= gif.FrameCount Then Frame = 0 End If timer2.Interval = gif.Delay(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) timer2.Enabled = True Catch timer2.Enabled = False End Try End Sub Sub GifAnimation(filename As String ) Try gif.DisposeFrames gif.Load(File.DirAssets, filename) Frame = 0 timer2.Interval = gif.Delay(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) timer2.Enabled = True Catch timer2.Enabled = False End Try End Sub لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
amirbeigi 192 ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ #Region Project Attributes #ApplicationLabel: ت #VersionCode: 1 #VersionName: 1.1 'SupportedOrientations possible values: unspecified, landscape or portrait. #SupportedOrientations: unspecified #CanInstallToExternalStorage: False #End Region #Region Activity Attributes #FullScreen: true #IncludeTitle: False #End Region Sub Process_Globals 'These global variables will be declared once when the application starts. 'These variables can be accessed from all modules. Dim timer2 As Timer End Sub Sub Globals 'These global variables will be redeclared each time the activity is created. 'These variables can only be accessed from this module. timer2.Initialize("Timer2",3000) Dim Frame As Int Dim gif As GifDecoder Private mmq As ImageView End Sub Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) 'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example: 'Activity.LoadLayout("Layout1") Activity.LoadLayout("load") GifAnimation("ab.gif") timer2.Enabled=True End Sub Sub Timer2_Tick Try timer2.Enabled = False Frame = Frame + 1 If Frame >= gif.FrameCount Then Frame = 0 End If timer2.Interval = gif.Delay(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) timer2.Enabled = True Catch timer2.Enabled = False End Try timer2.Enabled=False StartActivity("menu") Activity.Finish End Sub Sub GifAnimation(filename As String ) Try gif.DisposeFrames gif.Load(File.DirAssets, filename) Frame = 0 timer2.Interval = gif.Delay(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame) timer2.Enabled = True Catch timer2.Enabled = False End Try End Sub آقا این کدو من نوشتم ولی نمیشه میخوام بیاد و تا فریم آخر اجرا بشه ولی فقط باز میشه بسته میشه سریع لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
amirbeigi 192 ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۴ کسی نیست کمک کنه ؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
aaaaaaa 6 ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ دوست عزیز من مبتدی ام اما شاید بتونم کمکت کنم...شما میخوای splash بسازی؟ یعنی یه تصویر بیاد یه مدت خاص نمایش داده بشه و بره یا چیز دیگه ای هم میخوای؟ لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
amirbeigi 192 ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ این که تصویر بیاد و بره رو خودم بلدم ولی میخوام تصویر متحرک گیف بیاد و بره لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
porya 959 ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ اشتراک گذاری ارسال شده در 14 شهریور، ۱۳۹۴ ببینید دوست عزیز یه کار دیگه هم میتونید بکنید بیاید فریم های عکس متحرک رو جدا کنید بعد با این چند خط کد اونها رو به صورت متحرک دربیارید... اول در Sub Globals یه متغییر از int تعریف کنید Sub Globals 'These global variables will be redeclared each time the activity is created. 'These variables can only be accessed from this module. Dim a As Int End Sub بعد بیاید یه لایوت بسازید به اسم splash و توش یه imageview قرار بدید و کدهای زیر رو تو Activity_Create قرار بدید Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) 'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example: Activity.LoadLayout("splash") Dim timer1 As Timer Dim timer2 As Timer timer1.Initialize ("timer1",1) timer1.Enabled =True timer2.Initialize("timer2",2500) timer2.Enabled =True و بعدش هم کدهای زیر رو قرار میدید که در Sub timer1_tick کدهای a<= 10 تعداد فریم ها رو میگیره و این کد "icon"&a&".jpg اونicon اسم فریم های که جدا کردید و باید این مدلی باشه مثل icon1 icon 2 و a هم اون متغییری که تعریف کردیم و jpg. که فرمت اونه و در Sub timer2_tick میگه که بعد از اینکه اون زمان timer2 تموم شد به اکتیویتی مورد نظر بره تمام... Sub timer1_tick If a<= 10 Then ImageView1.Bitmap = LoadBitmap(File.DirAssets,"icon"&a&".jpg") a=a+1 End If End Sub Sub timer2_tick StartActivity(اسم اکتیویتی) Activity.Finish End Sub لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
سوال
amirbeigi 192
سلام
من یه فایل gif درست کردم که کلا 2.8 ثاتیه هستش
حالا میخوام اینو اول برنامه وقتی باز میشه بیاد و بعد 2.8 ثانیه بره
(میدونم با کتابخانه gifDecoder باید اینکارو بکنم ولی چجوری ؟!)
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
7 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.