رفتن به مطلب
  • 0

فایل gif اول برنامه


amirbeigi

سوال

سلام

من یه فایل gif درست کردم  که کلا 2.8 ثاتیه هستش

حالا میخوام اینو اول برنامه وقتی باز میشه بیاد و بعد 2.8 ثانیه بره 

(میدونم با کتابخانه gifDecoder باید اینکارو بکنم ولی چجوری ؟!)

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

 

ببینید دوست عزیز یه کار دیگه هم میتونید بکنید بیاید فریم های عکس متحرک رو جدا کنید بعد با این چند خط کد اونها رو به صورت متحرک دربیارید...

 

اول در Sub Globals یه متغییر از int تعریف کنید

Sub Globals
	'These global variables will be redeclared each time the activity is created.
	'These variables can only be accessed from this module. 
	
	Dim a As Int 
	
End Sub

بعد بیاید یه لایوت بسازید به اسم splash و توش یه imageview قرار بدید و کدهای زیر رو تو Activity_Create  قرار بدید

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
	'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example:
	Activity.LoadLayout("splash")
	Dim timer1 As Timer
	Dim timer2 As Timer
	timer1.Initialize ("timer1",1)
	timer1.Enabled =True
	timer2.Initialize("timer2",2500)
	timer2.Enabled =True
	

و بعدش هم کدهای زیر رو قرار میدید که در Sub timer1_tick کدهای a<= 10 تعداد فریم ها رو میگیره و این کد "icon"&a&".jpg اونicon اسم فریم های که جدا کردید و باید این مدلی باشه مثل icon1 icon 2 و a هم اون متغییری که تعریف کردیم و jpg. که فرمت اونه و در Sub timer2_tick میگه که بعد از اینکه اون زمان timer2 تموم شد به اکتیویتی مورد نظر بره تمام...

Sub timer1_tick
 If a<= 10 Then
	ImageView1.Bitmap = LoadBitmap(File.DirAssets,"icon"&a&".jpg")
	a=a+1
 End If
End Sub

Sub timer2_tick
	StartActivity(اسم اکتیویتی)
	Activity.Finish
	
End Sub

داداش به اینم فکر کردم 

به نظر شما حجم پروژه رو نمیبره بالا ؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

این کدهارو تو اکتیویتی مورد نظر قرار بده

اول از همه فایل با فرمت gif رو درون پوشه قرار بده و بعد با کدهای زیر فراخوانی کن

#Region Activity Attributes
#FullScreen: True
#IncludeTitle: False
#End Region

Sub Process_Globals
'These global variables will be declared once when the application starts.
'These variables can be accessed from all modules.


Dim timer2 As Timer
End Sub

Sub Globals
'These global variables will be redeclared each time the activity is created.
'These variables can only be accessed from this module.


timer2.Initialize("Timer2",0)
Dim Frame As Int
Dim gif As GifDecoder
Private mmq As ImageView

End Sub


Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example:
'Activity.LoadLayout("Layout1")

Activity.LoadLayout("mu")

GifAnimation("m1.gif")

End Sub



Sub Timer2_Tick
Try
timer2.Enabled = False
Frame = Frame + 1
If Frame >= gif.FrameCount Then
Frame = 0
End If
timer2.Interval = gif.Delay(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
timer2.Enabled = True
Catch
timer2.Enabled = False

End Try
End Sub

Sub GifAnimation(filename As String )

Try

gif.DisposeFrames
gif.Load(File.DirAssets, filename)
Frame = 0
timer2.Interval = gif.Delay(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
timer2.Enabled = True

Catch
timer2.Enabled = False

End Try

End Sub

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

#Region  Project Attributes 
	#ApplicationLabel: ت
	#VersionCode: 1
	#VersionName: 1.1
	'SupportedOrientations possible values: unspecified, landscape or portrait.
	#SupportedOrientations: unspecified
	#CanInstallToExternalStorage: False
#End Region

#Region  Activity Attributes 
	#FullScreen: true
	#IncludeTitle: False
#End Region

Sub Process_Globals
'These global variables will be declared once when the application starts.
'These variables can be accessed from all modules.


Dim timer2 As Timer
End Sub

Sub Globals
'These global variables will be redeclared each time the activity is created.
'These variables can only be accessed from this module.


timer2.Initialize("Timer2",3000)
Dim Frame As Int
Dim gif As GifDecoder
Private mmq As ImageView

End Sub


Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example:
'Activity.LoadLayout("Layout1")

Activity.LoadLayout("load")

GifAnimation("ab.gif")
timer2.Enabled=True

End Sub



Sub Timer2_Tick
Try
timer2.Enabled = False
Frame = Frame + 1
If Frame >= gif.FrameCount Then
Frame = 0
End If
timer2.Interval = gif.Delay(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
timer2.Enabled = True
Catch
timer2.Enabled = False

End Try
timer2.Enabled=False
StartActivity("menu")
Activity.Finish
End Sub

Sub GifAnimation(filename As String )

Try

gif.DisposeFrames
gif.Load(File.DirAssets, filename)
Frame = 0
timer2.Interval = gif.Delay(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
mmq.Bitmap = gif.Frame(Frame)
timer2.Enabled = True

Catch
timer2.Enabled = False

End Try

End Sub

آقا این کدو من نوشتم ولی نمیشه 

میخوام بیاد و تا فریم آخر اجرا بشه ولی فقط باز میشه بسته میشه سریع

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز من مبتدی ام اما شاید بتونم کمکت کنم...شما میخوای splash بسازی؟ یعنی یه تصویر بیاد یه مدت خاص نمایش داده بشه و بره یا چیز دیگه ای هم میخوای؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این که تصویر بیاد و بره رو خودم بلدم  ولی میخوام تصویر متحرک گیف بیاد و بره

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید دوست عزیز یه کار دیگه هم میتونید بکنید بیاید فریم های عکس متحرک رو جدا کنید بعد با این چند خط کد اونها رو به صورت متحرک دربیارید...

 

اول در Sub Globals یه متغییر از int تعریف کنید

Sub Globals
	'These global variables will be redeclared each time the activity is created.
	'These variables can only be accessed from this module. 
	
	Dim a As Int 
	
End Sub

بعد بیاید یه لایوت بسازید به اسم splash و توش یه imageview قرار بدید و کدهای زیر رو تو Activity_Create  قرار بدید

Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean)
	'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example:
	Activity.LoadLayout("splash")
	Dim timer1 As Timer
	Dim timer2 As Timer
	timer1.Initialize ("timer1",1)
	timer1.Enabled =True
	timer2.Initialize("timer2",2500)
	timer2.Enabled =True
	

و بعدش هم کدهای زیر رو قرار میدید که در Sub timer1_tick کدهای a<= 10 تعداد فریم ها رو میگیره و این کد "icon"&a&".jpg اونicon اسم فریم های که جدا کردید و باید این مدلی باشه مثل icon1 icon 2 و a هم اون متغییری که تعریف کردیم و jpg. که فرمت اونه و در Sub timer2_tick میگه که بعد از اینکه اون زمان timer2 تموم شد به اکتیویتی مورد نظر بره تمام...

Sub timer1_tick
 If a<= 10 Then
	ImageView1.Bitmap = LoadBitmap(File.DirAssets,"icon"&a&".jpg")
	a=a+1
 End If
End Sub

Sub timer2_tick
	StartActivity(اسم اکتیویتی)
	Activity.Finish
	
End Sub
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...