رفتن به مطلب

چقدر این سایت به شما کمک کرده است ؟!


sadeghkiyani

چقدر این سایت به شما کمک کرده است ؟!  

33 کاربر تاکنون رای داده است

شما مجاز به رای دادن در این نظرسنجی یا مشاهده نتایج نیستید. لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

ارسال‌های توصیه شده

به نظر شما این سایت تا به حال چقدر باعث حل مشکلات برنامه نویسی و..  و  کمک به شما  شده است ؟!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر شما این سایت تا به حال چقدر باعث حل مشکلات برنامه نویسی و..  و  کمک به شما  شده است ؟!

این سایت عالیه و واقعا باعث کمک به ما برنامه نویس ها و افزایش علم و اطلاعاتمون در زمینه های برنامه نویسی و ... شده است .

متاسفانه یک بدی دارد : اونم اینکه به تمام مطالب در بخش پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی پاسخ داده نمی شود و هیچ کس هم پیگیری نمی کند به عنوان مثال خود من تا به حال چند مطلب گذاشتم و سوالات و مشکلاتمو پرسیدم ولی متاسفانه حتی یک نفر هم پاسخگو نبوده ولی این دلیل نمیشه که از موفقیت های این سایت بکاهد.

بنابراین همین سایت رایگانی که ما داریم  و سورس های با ارزش و رایگانی که میگذارند و ...

مدیون بسیاری از افراد جوان کشورمون هستیم از آقای آ تا ی چون اگه بخوام نام ببرم یه تومار میشه.

کلا درسته به تاپیک های من پاسخی داده نمیشه و مشکلاتم حل نمیشه ولی خالصانه دست همتون رو می بوسم و به همتون خسته نباشید می گویم تا نور امیدی باشد بر قلب شما  تا این سایت را روز به روز بروز تر و پیشرفته تر کنید.

 

با تشکر صادق کیانی.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

نظرسنجی خوبی هست ولی باید چند نکته در نظر گرفته بشه درباره انجمن کاربرد و وظیفه افراد و مسائل دیگه :

۱- انجمن ها اکثرا فضای پرسش و پاسخ هستند.همچنین فضای آموزش های متفرقه در تمامی موضوعات در سبک های مختلف(متنی ، تصویری).افرادی که قصد یادگیری از پایه را دارند باید به سایت های مخصوص آموزش مراجعه کرده آموزش های پایه را شروع و بعد برای حل مشکلات و یاد گرفتن مباحث موضوعی به انجمن مراجعه کنند.افرادی که هیچ اطلاعای از زبان های برنامه نویسی و بیسیک ۴ اندروید ندارند بهتر است ابتدا دوره های آموزشی پایه را از سایت های تخصصی آموزشی دنبال کنند و بعد به سراغ انجمن بیایند در غیر اینصورت شاید بتوانند پاسخ برخی از سوال های پایه خود را پیدا کنند ولی نمی توانند مانند یک دوره آموزشی آنلاین و یا آفلاین که موضوع بندی شده و طبق موضوع بندی جلو می رود در این جا یادگیری انجام دهند البته انجمن در حال تهیه دوره های آموزشی آنلاین موضوع بندی شده است که می تواند کمک بسیاری برای کاربران تازه وارد باشد.

۲- انجمن ها منبع سوالات هستند.شما می توانید پاسخ اکثر خود را در سوالات پرسیده شده پیدا کنید کتابخانه و سورس ها را حتی در تاپیک های سوالات دانلود کنید و یا از پاسخ های سوالات یادگیری انجام دهید.هرچه انجمن کاربران بیش تری داشته باشد سوالات زیاد تر است و انجمن غنی تر است که البته انجمن ما از این قاعده مستثنی است.

۳- انجمن ها منبع آموزش های مختلف است! شما می توانید هر نوع آموزشی در هر سبک و موضوعی پیدا کنید و این عالی است! می توانید پاسخ برخی سوالات خود را به صورت آموزش دنبال کنید و این خیلی خوب است! همچنین می توانید با مشاهده دوره های موضوعی اطلاعات خود را در موضوعات مختلف افزایش دهید.

۴- انجمن منبع غنی از سورس و کتابخانه است ! شما می توانید سورس ، تکه کد ، کتابخانه ، نمونه کد و هر منبع دیگری را پیدا کنید ولی مطمئنا برای سورس های کامل و پک کتابخانه باید هزینه کنید!

۵- در انجمن افراد و اساتیدی آماده پاسخگویی به سوالت شما هستند ولی وظیفه آن ها نیست! هزینه کردن ، وقت گذاشتن و پاسخگویی وظیفه نیست بلکه لطف است هرچند دوستمان درجه ای مثل مدیر و یا پاسخگو داشته باشد ! آن ها لطف می کنند و ما باید متشکر باشیم نه طلبکار! اکثر دوستان این شکل هستند ولی بعضی وقت ها بی احترامی و نمکدان شکنی می بینیم!

۵- هر انجمن قوانین و مقررات و چارچوب های خود را دارد! درست است فضا مجازیست اما نباید که به هر شکل که خواستیم رفتار کنیم!در این انجمن آزادی وجود دارد اما در چارچوب خود! در هر مکانی به این شکل است ! وقتی شما وارد انجمن می شوید قوانین را پذیرفته اید و نباید آن ها را زیر پا بگزارید در غیر اینصورت جریمه می شوید و این چیز عادیست!

۶-درجه و مقام در انجمن بر حسب تجربه فعالیت و موارد و معیار های دیگر داده می شود و برای رسیدن به یک درجه باید تلاش کرد! انتظار نداشته باشید وقتی در انجمن .... و یا ..... مدیر کل بوده اید این جا هم مدیر باشید! این جا یک کاربر عادی هستید تا وقتی که مدیران صلاح بدانند!

۷- این انجمن همانطور که ذکر شده بزرگترین و محبوب ترین انجمن بیسیک فور اندروید در ایران است.ما از تمام افرادی که کمک کردند انجمن به این

رتبه برسد سپاسگذاریم و آرزوی موفقیت برای آن ها داریم.

۸- رعایت ادب احترام و نکات دیگه ای که در فضای وافعی رعایت می شه در فضای مجازی مخصوصا فضای گروهی مثل این انجمن واجب هست!متاسفانه افرادی فضای مجازی ایران را خراب و یا کمی نامناسب کرده اند که این قاعده را رعایت نمی‌کنند و فضای مجازی را مثل یک جنگل می بینند که هر کاری بخواهند می توانند بکنند اما این طور نیست!

نکته ای دیگری باشه حتما دوستان خواهند گفت بیش از این سرتون رو درد نمی یارم یا علی!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میگن Erel از b4x میاد پستارو میخونه چیز یاد میگیره  :cheshmak:

پرچم بالاست  :ok:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

مرسی از دوست خوبمون اقای کیانی گل.

بنده همون لحظه ای که دوستمون اقای کیانی این پست رو ارسال کردند میخواستم نظرمو بدم ولی خب کار پیش اومد و رفتم.

اینکه بیاییم یک نظر سنجی همه جانبه راه بندازیم و اشکالات و مزیت های انجمن رو ذکر کنیم خیلی عالیه و این باعث میشه که انجمن از لحاظ کمی و کیفی به استانداردش برسه.

خیلی خوبه که دوستان علاقه دارند تاثیر این انجمن رو بر دانش دوستانمون رو لمس کنند و به گونه ای سر رشته و سر لوحه خودشون قرار بدن.

اینکه بگیم انجمن از هر لحاظ کامله نه اینطور نیست.چرا ؟ اگه ما از بین 3000 و خورده ای کاربر 100 نفر رو ببینیم که خروجی کارشون شده برنامه ای استاندارد و کاربردی  (واقعا کاربردی) اونوقت میشه گفت انجمن زیر شاخه سمت  چپ اون کامل شده  ( از دید ساختار درخت ها در ساختمان داده ها :دی ).

خوبه که بدونیم پایداری هر انجمن و یا ارگانی Staff  یا کاربران اون محل هستن وگرنه به خودیه خود بی معنی و پوچ.

دوستان خیلی خوبه که ما داریم سیستم عامل اندروید به گونه ای توسعه میدیم ولی خوبه که قبل از توسعش از جوانب و ضروراتَ با خبر باشیم

شرمنده زیادی حرف زدم

امیدوارم موفق باشید.

تشکر از دوست خوبمون اقای کیانی.
 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در مفید بودن و کاربردی بودن انجمن شکی نیست !

 

مخصوصا بروبچ مدیر سایت بی دریغ یاد میدن !

 

واقعیتش اگه بگم از سایت استفاده و بهره ای نبردم ، 

 

انصاف رو رعایت نکردم. ولی واقعیتش من خودم Base

 

خوبی تو برنامه نویسی دارم . چون رشتم نرم افزاره و تا الان تقریبا

 

3-4 تا زبان تحت ویندوز ، وب رو یه تسلط 60 درصدی رو دارم.

 

ولی واقعا از سایت استفاده های خوبی کردم ، مثلا اصلا مولتی پنل کار نکرده بودم

 

که از آموزش برادر ایزدی استفاده کردم.

 

یکی هم چون دارم رایگان از آموزش ها استفاده می کنم ، به خاطر اینکه اون حق

 

معرفت رعایت بشه خودمم سعی میکنم آموزش بذارم انجمن یا جواب تاپیک ها رو

 

بدم تا بلکه تا حدی تونسته باشم لطف عزیزان رو جبران کنم.

 

عموما آدم مفت خوری نیستم ! :))) محبت رو باید جوابش رو با محبت و مردونگی داد.

 

یکی هم من از قالب خود انجمن و رابط گرافیکیش خیلی خوشم میاد.

 

ایشالا همیشه برپا باشه.

 

یا علی./

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان من هر چیزی که یاد گرفتم در بیسیک فور اندروید از این انجمن بوده 

با این قسمت نظر دوست خوبم بالا کاملا موافقم 

۵- در انجمن افراد و اساتیدی آماده پاسخگویی به سوالت شما هستند ولی وظیفه آن ها نیست! هزینه کردن ، وقت گذاشتن و پاسخگویی وظیفه نیست بلکه لطف است هرچند دوستمان درجه ای مثل مدیر و یا پاسخگو داشته باشد ! آن ها لطف می کنند و ما باید متشکر باشیم نه طلبکار! اکثر دوستان این شکل هستند ولی بعضی وقت ها بی احترامی و نمکدان شکنی می بینیم!

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
  • اضافه کردن...