رفتن به مطلب

دعوت به همکاری


جواد زبیدی زاده

ارسال‌های توصیه شده

 

به دوستان سلام و به یاران سلام
بیابان خشک و به باران سلام
در این محفل پرگل و پرنشاط
به گل ها سلام و گلستان سلام

 

با سلام خدمت همکاران عزیز

 

 

مقدمه

 

اگر بخواهید پولی از برنامه نویسی مخصوصا اندروید بدست بیارید پروژه های کوچکی مانند کتاب و برنامه های دیگر که هر کسی میتواند ایده را بدزد این کار را نمیتوانند برای شما انجام بدن چون اگر شما کتابی بزنید 3 نفر دیگه میان همون رو میزنند و ایده تکراری میشه خیلی  از دوستان دیدم از پروژه های خود رونمای میکنند و ایده تکراری هستش خوب با این ایده چقدر میشه پول در آورد چون 3 تای دیگر  منتشر میشوند و با ایده شما میشود 4 یعنی 4/1 و فروش بین چهار نفر صورت میگیرد.

 

گروه نرم افزاری رویال دیزاین که به زبان پارسی میشود طراحی سلطنتی از دوستانی که در زمینه گرافیک و طراحی و هارمونی رنگ و از همه مهمتر دارای سلیقه دعوت به همکاری با این گروه میکند.

دوستانی که به برنامه نویسی با ایکلیپس آشنای دارند نیز میتوانند به این گروه بپیوندند(حتی اگر 30 درصد هم بلد باشند خود ما کمکشون میکنیم به شرطی که توی گروه مندگار باشند)

 

برای اطلاع بیشتر میتوانید در تلگرام ، واتساپ ، تلفنی با شماره (تبلیغات در انجمن خلاف قوانین می باشد برای ارتباط با شما دوستان میتونن پیام خصوصی ارسال کنن.)  با من در تماس باشید. و از شرایط همکاری اطلاع پیدا کنید.

 

 این گروه پروژه های بزرگی مانند طراحی چت روم ، پیام رسان ، نیاز مندی ها ، مارکت اندروید ، و نرم افزار های سایت مانند فروشگاه ، شبکه های اجتماعی ، سایت های دانلود در برنامه کاری خود دارد.

 

فقط درپیام رسان تلگرام ، واتساپ و یا تماس تلفنی اعلام آمادگی کنید و از ظرایط مطلع شوید.

 

ما نمیگیم یک شبه میشه پولدار شد ولی یکشبه میشه با هم تشکیل یک گروه بدیم و پیشرفت کنیم گروه رویال دیزاین ایده و قدرت های زیادی دارد چون مهارت در (برنامه نویسی تحت وب ، تحت اندروید ، تحت ویندوز ، تحت شبکه ) را دارد و در حال تشکیل تیم قدرت مند هستش پس دوستانی که میخوان بیشتر از این پیشرفت کنند بگند یا علی

 

 

لوگوی رسمی گروه

 

Royal-logol.png

 

 

 

آدرس رسمی گروه : (تبلیغات در انجمن خلاف قوانین می باشد برای ارتباط با شما دوستان میتونن پیام خصوصی ارسال کنن.)

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...