رفتن به مطلب

هزار تکه (پازل با بیسیک)


ارسال‌های توصیه شده

سلام. اول ویدئو بازی رو ببینین :

مشاهده ویدئو گیم پلی 1000 تکه در آپارات

اینم لینک بازی :

بازی هزار تکه - کافه بازار

 

منتظر نظرات انتقادی و آتشین دوستان هستم. ببینم چجوری افسردم میکنین. :bigsmile:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 32 دقیقه قبل، vistamobile گفته است :

سلام. اول ویدئو بازی رو ببینین :

مشاهده ویدئو گیم پلی 1000 تکه در آپارات

اینم لینک بازی :

بازی هزار تکه - کافه بازار

 

منتظر نظرات انتقادی و آتشین دوستان هستم. ببینم چجوری افسردم میکنین. :bigsmile:

خسته نباشی دادا

واسه پیشرفت بهتر میبود ویو جذاب تر و رنگی تری میزدی تا اکتفا کردن به رنگ قهوه ای

از محیط بازی هم اسکرین بزارید بازار - فک کنم قبل از دانلود اپ نیازه ک کاربره محیط رو ببینه

 

به هرحال موفق باشید :53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 11 دقیقه قبل، میلاد گفته است :

خسته نباشی دادا

واسه پیشرفت بهتر میبود ویو جذاب تر و رنگی تری میزدی تا اکتفا کردن به رنگ قهوه ای

از محیط بازی هم اسکرین بزارید بازار - فک کنم قبل از دانلود اپ نیازه ک کاربره محیط رو ببینه

 

به هرحال موفق باشید :53:

سلام اسکرین ها حاضره ولی چون گرافیک قراره تغییر کنه ، طبیعتا اسکرین هم تغییر میکنه. اینو زدم واسه یکی از دوستان ، قرارمون کنسل شد فرستادم واسه مارکت. ممنون بابت نظر

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب کاش منتشر نمی کردی تا دیزاینش کامل بشه بعد منتشر میکردی...

اینجوری رتبه اش خوب نمیشه و میره پایین...

ولی درکل بنظر میاد جالب باشه.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، AMiN.M7892 گفته است :

خب کاش منتشر نمی کردی تا دیزاینش کامل بشه بعد منتشر میکردی...

اینجوری رتبه اش خوب نمیشه و میره پایین...

ولی درکل بنظر میاد جالب باشه.

داداش این واسه تست بود. گفتم که گرافیکش رو الکی زدم واسه مشتری که کلا منصرف شد از پروژه منم نصف مبلغ رو گرفتم و بازی رو دادم مارکتها. ولی دیزاین رو چشم حتما تغییر میدم. شما خودت استادی و میدونی رتبه هم پارتی بازی میخواد. کجا رو تغییر بدم بنظرت؟

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ابتدا یه خسته نباشید برای تلاشتون بهتون بگم

چند نکته رو می گم

گرافیک

  • مانوری که روی HD دادین بتنهایی کافی نیست اگه برای جذابیت از چاشنی Visceral Reactions در روانشانسی استفاده می کردید. کار تکی رو می ساختید
  • المان های سنتی که در طراحی بکار گرفتید با این که جای تقدیر داره ولی آنچنان مناسب بکار گرفته نشده. اگه قصد نوستالژیک کردن کار رو داشتید. باز هم بنظر ناموفق بوده.البته این گونه طراحی سختی زیادی داره- طرحی که مخاطبان خاصی رو داشته باشه چالش برانگیزه ولی اگه در کارتون موفق میشدید کار تکی می بود
  • معمولا بازی هایی که در گیم پلی سادگی داشته باشند در طراحی و گرافیک تلاش بیشتری برایشان میشود. استفاده از جلوه های سه بعدی و متحرک که در طرح شما هیچ جلوه ای به کار نرفته

گیم پلی

  • ریستارت شدن مرحله فقط برای بازی های مناسبه که تنوع زیادی در روند بازی دارند.نه بازی شما این عمل و نبود برگشت به عقب باعث کسالت میشه.
  • هیچ گونه فرایندی برای مشخص شدن تعداد مراحل و یا مشخص شدن مرحله طرف و یا روند سخت شدن بازی در دست نیست
  • با این که بازی پازل زیاد کنشگرا نیست ولی بهتر بود در طراحی گیم پلی عمل بیشتری از یک کلیک کردن ساده بکار می گرفتید.

«موفق باشید.»

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، امین مهدینژاد گفته است :

ابتدا یه خسته نباشید برای تلاشتون بهتون بگم

چند نکته رو می گم

گرافیک

  • مانوری که روی HD دادین بتنهایی کافی نیست اگه برای جذابیت از چاشنی Visceral Reactions در روانشانسی استفاده می کردید. کار تکی رو می ساختید
  • المان های سنتی که در طراحی بکار گرفتید با این که جای تقدیر داره ولی آنچنان مناسب بکار گرفته نشده. اگه قصد نوستالژیک کردن کار رو داشتید. باز هم بنظر ناموفق بوده.البته این گونه طراحی سختی زیادی داره- طرحی که مخاطبان خاصی رو داشته باشه چالش برانگیزه ولی اگه در کارتون موفق میشدید کار تکی می بود
  • معمولا بازی هایی که در گیم پلی سادگی داشته باشند در طراحی و گرافیک تلاش بیشتری برایشان میشود. استفاده از جلوه های سه بعدی و متحرک که در طرح شما هیچ جلوه ای به کار نرفته

گیم پلی

  • ریستارت شدن مرحله فقط برای بازی های مناسبه که تنوع زیادی در روند بازی دارند.نه بازی شما این عمل و نبود برگشت به عقب باعث کسالت میشه.
  • هیچ گونه فرایندی برای مشخص شدن تعداد مراحل و یا مشخص شدن مرحله طرف و یا روند سخت شدن بازی در دست نیست
  • با این که بازی پازل زیاد کنشگرا نیست ولی بهتر بود در طراحی گیم پلی عمل بیشتری از یک کلیک کردن ساده بکار می گرفتید.

«موفق باشید.»

 

سلام. نظراتتون کاملا درست و قابل تقدیره. تشکر.

 

گرافیک

  • مانوری که روی HD دادین بتنهایی کافی نیست اگه برای جذابیت از چاشنی Visceral Reactions در روانشانسی استفاده می کردید. کار تکی رو می ساختید
  • المان های سنتی که در طراحی بکار گرفتید با این که جای تقدیر داره ولی آنچنان مناسب بکار گرفته نشده. اگه قصد نوستالژیک کردن کار رو داشتید. باز هم بنظر ناموفق بوده.البته این گونه طراحی سختی زیادی داره- طرحی که مخاطبان خاصی رو داشته باشه چالش برانگیزه ولی اگه در کارتون موفق میشدید کار تکی می بود
  • معمولا بازی هایی که در گیم پلی سادگی داشته باشند در طراحی و گرافیک تلاش بیشتری برایشان میشود. استفاده از جلوه های سه بعدی و متحرک که در طرح شما هیچ جلوه ای به کار نرفته

کل کار یک کدنویسی ساده شامل دو اکتیویتی و سه لی اوت هستش. زیاد رو جزئیات کار نشد. قرار شد واسه تبلت طراحی بشه برای مهدکودک ولی متاسفانه سر قیمت به توافق نرسیدیم. روی کار کلا 18 ساعت کار شد. و گر نه اصلا قرار نبود براش فروشگاه طراحی بشه و بدم مارکتها. من بازی ساز حرفه ای نیستم ولی بازیکن حرفه ای هستم و مطمئنم شما بازی رو هنوز نصب نکردین یا حداقل یکی دو مرحله از بازی رو اجرا نکردین. بازی روی مسائل دیگه ای مانور میده. مثلا رو اعصاب کاربره :bigsmile:. بعضی از بازی ها در عین سادگی ، سالها در خاطره افراد میمونن. گرافیک کار رو تغییر میدم و بهترش میکنم. ولی در سیستم بازی هیچ تغییری ایجاد نمیکنم. متاسفانه کاربرهای ایرانی بازی ها اصلا حرفه ای نیستن. بلدن بازی کنن ولی بلد نیستن برای بازی کردن هزینه بپردازن. من سر بازی مدیریت ساندویچ  و بازی فکری  درهای 95   همین کار رو انجام دادم و کاربر مجبوره برای لذت برن از بازی هزینه کنه.

 

ریستارت شدن مرحله فقط برای بازی های مناسبه که تنوع زیادی در روند بازی دارند.نه بازی شما این عمل و نبود برگشت به عقب باعث کسالت میشه.

با این جمله بالا اصلا موافق نیستم درسته پروژه بنده کار زیاد بزرگ و حرفه ای نیست ولی قرار نیس گزینه های عادی بازی وجود نداشته باشه. (با زدن برگشت گوشی میشه از بازی خارج شد. )

 

هیچ گونه فرایندی برای مشخص شدن تعداد مراحل و یا مشخص شدن مرحله طرف و یا روند سخت شدن بازی در دست نیست

میشه با یک باتون و یک خط کد درستش کرد.

 

با این که بازی پازل زیاد کنشگرا نیست ولی بهتر بود در طراحی گیم پلی عمل بیشتری از یک کلیک کردن ساده بکار می گرفتید.

این سبک بازی ، اصطلاحا تک انگشتی هستش یعنی کاربر تحرک زیادی نداره و فقط با یک انگشت.  (مثل فلاپی برد)

 

 

بازم بابت نظرات سازندتون ممنون. ان شا الله تو کارهای بعدی هم از همین نظراتتون استفاده میکنم. کار با بیسیک انجام شده نه با موتور به همین خاطر اون روح بازی تو وجودش نیس.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...