رفتن به مطلب

پایان سال 1402


امیرحسین قاسمی

ارسال‌های توصیه شده

سلام به همه رفقای انسرسنتری:hi:

خب ما اومدیم تهِ یه سالِ دیگه! سالی که پر بود از بالا و پایین، از خنده و اشک، از موفقیت و شکست، از تجربه‌های جدید و درس‌های آموزنده.

با نزدیک شدن به جشن باستانی نوروز و آغاز سال نو، فرصتی دیدم تا به شما عزیزان پیشاپیش سال نو را تبریک بگویم و برایتان سالی پربرکت، شاد و پر از سلامتی آرزو کنم:give_rose:

امیدوارم سال 1403 برای همه ما سالی سرشار از موفقیت، پیشرفت و شادکامی باشه. سالی که در آن شاهد رشد و شکوفایی روزافزون تک تک مردم دوست داشتنی ایران به خصوص دوستان گل انسرسنتر باشیم.

حالا وقتشه که یه نفس عمیق بکشیم، به سال گذشته نگاه کنیم و از تجربه‌هامون درس بگیریم.

 

بیاین توی این تاپیک، خاطرات، تجربیات و اتفاقاتِ سالِ 1402 رو با هم به اشتراک بذاریم.

بگیم که این سال چطور گذشت، چه چالش‌هایی داشتیم، چه موفقیت‌هایی کسب کردیم، چه درس‌هایی از این سال گرفتیم و برای سال 1403 چه برنامه‌هایی داریم!:gamer2:

مطمئنم که خوندنِ خاطراتِ شما، برای بقیه رفقای انسرسنتری هم جذاب و آموزنده خواهد بود.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و احترام. ممنون بابت ایجاد تاپیک

امسال به نسبت سال قبل خب در کل بهتر بود. اون مصیبتهای پارسال توی اعتراضات رو خداروشکر به اون صورت نداشتیم و از این لحاظ اعصابمون آرومتر بود.

من امسال خیلی چیزای جدید یاد گرفتم خداروشکر. هم توی اندروید و هم تو زمینه های دیگه. یه سری کارای شخصی هم داشتم که اعصاب خورد کن بود و به لطف خداوند اونا هم تموم شد.

سایت شخصی خودمو راه اندازی کردم همینطور لینکدین و گیتهابمو تقویت کردم و تونستم رزومه شغلیمو تا حد زیادی ارتقا بدم.

امیدوارم سال جدید بهتر از سالهای گذشته باشه و امید به اینده این مملکت رو تو دل همه ماها بیشتر کنه.:doa:

سال نوی همه‌ی ایرانیا به خصوص انسرسنتریهای عزیز پیشاپیش مبارک باشه ♥

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سال 1402 سال عجیبی واسه من بود

اول دبیرستان که بودم وقتی خواهرم مهندسی سخت افزار میخوند من کتاب جاواش رو گرفتم و همشو خوندم،و با ی اپلیکشن شبیه ساز یسری برنامه ساختم،من هیچ پیش زمینه ای نداشتم اما با ی بار تئوری خوندن همشو فهمیدم جو طوری بود ک باید پزشکی میخوندی وگرنه این خواهراته ک بیکاره

بعد از نزدیک ده سال زندگی بی تحرک و شیش سال پشت کنکور بودن،ب این باور رسیده بودم که واقعا شاید باید ی زندگی معمولی رو در بر بگیرم ،شاید واقعا همینم،و بالاخره با ی رتبه افتضاح وارد دانشگاه غیرانتفاعی شدم همون جمله معروف ک میگه

همه ی افراد با استعداد هستند، اما اگر شما یک ماهی را بر اساس تواناییش در بالا رفتن از درخت بسنجید، آن ماهی تمام عمرش را بر این باور خواهد گذارند که یک بی دست و پای احمق است.

من مهندسی پزشکی میخونم و ترم دوم ک برنامه نویسی داشتیم سی شارپ،دیدم واقعا استعداد دارم و گذشته ای ک یادم رفته بود به یادم اومد،شهریور امسال ی لب تاب قرض گرفتم و با بیسیک شروع کردم ،سه ماه بعدش خدا کمک کرد و یکی خریدم و پایین اسکریپت رو یاد گرفتم هم،و به تسلط خیلی خوبی رسیدم و پروژه های خیلی خوبی از پاین اسکریپت گرفتم چون سه چهار سالی هم بود توی کریپتو بودم و باعث میشد کدهای تمیزی بنویسم چون اغلب سبک ها از جمله rtm,ict,Trex,و... رو بلد بودم اما نبود اعتماد بنفس موجب نادیده گرفتن خودم شده بود

و درآمد خوبی رسیدم ،الان چند هفته ای هم هست پایتون رو شروع کردم و پر از ایده هام ک هر سه رو بهم وصل کنم،و کسی ک شیش ماه پیش تا دوازده می‌خوابید الان دو می‌خوابه چهار پا میشه،اینو میگم ک اگر زندگی بدی داری شاید شیش ماه بعد آسمون زمین باشی اگر در جایگاه اصلی خودت که واسش خلق شدی قرار بگیری

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خدمت همگی

بالاخره بعد از حدود ۲ سال فرصت کردم برگردم به انجمن و خوشحالم میبینم همچنان به خوبی همیشه پابرجاست.
خداروشکر تو این مدت، تونستم خیلی پیشرفت کنم و از همون ترم ۲ دانشگاه در شرکتی مشغول به کار هستم.

همیشه یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفتم رو همین انجمن می‌دونم. اینجا به من یاد داد که مشکلات دیگران، می‌تونن مشکلات من هم باشن و با وجود اینکه حتی با خیلی از مشکلاتی که اینجا توسط دوستان مطرح شد هنوز که هنوزه مواجه نشدم اما همین روحیه باعث شد من حین بررسی و رفع مشکلات دیگران، خیلی چیزها رو یاد بگیرم. خلاصه بگم، این انجمن به من یاد گرفتن رو یاد داد و اینجا فهمیدم که چطور باید از کوچکترین و ساده‌ترین مباحث و مفاهیمی که مطرح میشن، نکات لازم رو درآورد و در توسعه‌های آتی ازشون استفاده کرد. از همینجا از تمام دوستانی که در این راه به من کمک کردن صمیمانه تشکر می‌کنم.

و اما سال ۱۴۰۲، برای من واقعا سال خوبی بود، مخصوصا اردیبهشت ماه امسال که تونستم از طرف دانشگاه در رویداد wiki.icpc.ir شرکت کنم. واقعا تجربه‌ی خوب و عالی‌ای بود و باعث شد درک خیلی خوبی از کامپیوتر و الگوریتم‌ها و روش‌های مختلف حل مسئله پیدا کنم.
 

در کل به نظرم مهم نیست که امسال رو خوب گذروندیم یا نه، مهم اینه که الان سالم و سلامت هستیم و با امید روزافزون و تلاش بیشتر در مسیر پیشرفت قدم بر می‌داریم.

 

موفق باشید 🥀

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
  • اضافه کردن...