رفتن به مطلب

الگوریتم FloodFill


مجید آرتا

ارسال‌های توصیه شده

سلام

روز های پایانی سال 96 رو داریم سپری می کنیم، امیدوارم این سالی که گذشت توام با خوشی و موفقیت بوده باشه.البته جدای از حوادثی در این سال اتفاق افتاد و عموم مردم رو ناراحت و غمگین کرد.

تلاش کنیم تا سال جدیدی که توی راهه رو بتونیم طبق آرزو ها و اهدافمون بتونیم پیش ببریم و توام با خوشحالی و موفقیت های بزرگ زندگیمون باشه.

خب بگذریم.

الگوریتم FloodFill  یا پر کردن طوفانی - سیلابی و . . . مثال واضحش رو هر فردی که با   Paint  یا فتوشاپ کار کرده باشه متوجه میشه.مثال واضحش همون سطلی هستش که هروقت بخواییم یک فضایی رو رنگ آمیزی کنیم ازش استفاده میکنیم.

سطل رنگ توی فتوشاپ و پینت واضح ترین مثال از این الگوریتم هستش که نسبت به فضای که کلیک میشه و میاد طبق رنگ اون پیکسل کلیک شده رنگ امیزی رو انجام میده.

image.gif

image.gif

image.gif

الگوریتم نسبتا کاربردی میتونه باشه.

توضیحاتی در مورد این الگوریتم توی ویکی پدیا موجود هستش.

ویکی پدیا

 

فایل پروژه » FloodFill.zip

موفق و موید باشید.

:hi:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام یا این میشه کلی بازی ساخت :bigsmile::bigsmile: تشرک داداش. برم آنالیز کنم ببینم چه خبره. تشکر بابت کتابخونه عالی

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

خیلی ممنون

ولی مشکلی که  این سورس داره کمی مکث داره ، سرعتش نسبت به نرم افزارهای رنگ آمیزی پاینه! حدود 4 ثانیه طول میده تا اون بخش مورد نظر رو رنگی کنه!

، توی برخی تصاویری که کادر دور تصویر نازکه امتحان کردم دیدم جواب نمیده کل تصویر رو یکجا رنگ میکنه!باید هرتصویری که برای نرم افزار میگذاریم خطوطشو رو دستی کاملا مشکی وتوپر وهمینطور کادرشو کاملا بسته کنیم والا جواب نمیده

این مکث رو کاریش نمیشه کرد؟ 

و دقت نرم افزار رو توی تشخیص خطوط سیاه چطور؟ نمیشه دقتش رو پایین آورد تا دنبال خطوط کادرصددرصد توپروبسته نباشه؟چون توی بیشترتصاویر سیاه وسفید موجود مثلا تصاویر برای رنگ آمیزی کودکان،  اینطوری جواب نمیده

ولی در کل خوبه وجای تشکر داره

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای سرعت بیشتر باید از CPP استفاده کنید.وگرنه جاوا سرعت کافی برای اینکار گمون نکنم داشته باشه

در قسمت VIP یک کتابخونه برای اینکار قرار داده شده. که در صورت نیاز می تونین استفاده کنید.

«موفق باشید.»

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلامیا

این سورس کد رو توی سایت b4x  که توسط یکی از کاربران نوشته بود قرار دادم

اما مواردی رو که مطرح کردید، برای اون مکث باید از AsyncTask یا Thread  استفاده کنید، به دلیل اینکه ترد خود برنامه وظیفه ی Render  کردن ui  و . . .  رو بر عهده داره.الگوریتم floodfill  هم بخواد اجرا کنه با کمی مکث اجرا خواهد شد.راه حلش استفاده از یک ترد جداگانه برای این امر هستش.

برای مورد دوم بنده خودم سورس کدی رو سعی میکنم آماده کنم در این باره، چون سورس کدش رو مطالعه نکردم که به چه صورت کدنویسی شده.

:hi:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 دقیقه قبل، امین مهدی نژاد گفته است :

برای سرعت بیشتر باید از CPP استفاده کنید.وگرنه جاوا سرعت کافی برای اینکار گمون نکنم داشته باشه

در قسمت VIP یک کتابخونه برای اینکار قرار داده شده. که در صورت نیاز می تونین استفاده کنید.

«موفق باشید.»

 

بنده پاسخ آقای مهدی نژاد عزیز رو ندیدم.

ایشون ظاهرا کتابخونه ی optimize  شده این الگوریتم رو آماده کردن.

در بخش ویژه قرار میدن.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...