رفتن به مطلب

پایان سال 1400


امیرحسین قاسمی

ارسال‌های توصیه شده

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏‌ها؛ ای مدبر شب و روز؛ ای گرداننده سال و حالت‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال.

For i=0 To 1400
	If i=1400 Then
		Log("Happy"&(i+1)&"solar year!")
	End If
Next

خب یک سال دیگه هم داره تموم میشه و نوروز 1401 نزدیکه!😍

سوال: خب از خاطرات تون، خوبی ها، بدی ها، درآمدها، وضعیت برنامه نویسی و... توی سال 1400 بگید. برنامه تون برای 1401 چیه؟ برنامه هایی که پارسال برای امسال برنامه ریزی کرده بودین به نحو احسن جلو رفت یا نه؟ :cool:

حدود 1 سال قبل همین موقع ها بود که تاپیک "پایان سال99" رو زدم. خیلی خیلی زود گذشت و یک سال بیشتر به عمر، علم و تجربمون اضافه شد.:DD:

سال 1400 سال نسبتا خوبی بود و محدودیت های کرونا توی شهر نسبت به سال 99 کمرنگ تر شده بود و این باعث شد باز اون انرژی و روحیه سال های قبل برگرده!:gamer: من یکمی HTML و CSS یاد گرفتم هرچند که به فرانت علاقه زیادی ندارم!:crazy: تونستم توی php پیشرفت های چشمگیری داشته باشم که توی برنامه های آنلاین خیلی تاثیر گذار هست. توی B4A هم تونستم برنامه های جالبی پیاده کنم که شاید تا حالا کسی مثل اونارو نتونسته پیاده کنه البته فقط برای تمرین و افزایش مهارت این پروژه هارو انجام میدادم.:DD:

وقت نسبتا زیادی رو برای علایقم صرف کردم.:gamer1: چندتا کتاب خوندم و از ویدیوهای اینترنت خیلی زیاد یاد گرفتم. مهمترین دستاورد من به نظر خودم توی سال 1400 این بود که بلاخره تونستم یه پروژه تمرینی آنلاین بزنم که امنیت فوق العاده بالایی داشت و شاید فقط توی دنیا چند نفر میتونستن برنامه رو هک کنن، البته از ظاهر نسبتا ساده بود ولی برنامه نویسیش مخصوصا سمت سرورش خیلی پیچیده بود!:) این سال به نظرم برای من سال ایده ها بود. ده ها ایده بزرگ توی دل شب به ذهنم میومد که لطف خدا بود. یکی از همین ایده هارو به صورت جدی توی همین سال استارت زدیم و داریم توسعش میدیم و ممکنه هزینه های سنگینی رو دوشمون بزاره ولی به قول امام علی(ع): هرگاه از امری ترسان بودی، خود را در آن بینداز... و به قول زاکربرگ: بزرگ‌ترین ریسک، ریسک نکردن است. در دنیایی که تغییر با سرعت در حال پیشروی است تنها استراتژی برای شکست، ریسک نکردن است.

سال بعد هم میخوام خودم رو وقف همین پروژه کنم و شاید هم چندتا پروژه دیگه رو به طور همزمان که از پارسال نصف و نیمه موندن رو جلو ببرم. در زمینه آموزش هم صددرصد فلاتر و دارت خودمو تقویت می کنم.:)

 

موجب افتخار است که شادباش و تبریکات اینجانب
زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان تقدیم شود
سال نو بر شما و خانواده محترم تان مبارک باد:give_rose:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ضمن سلام و درود به همه دوستان گلم:3d-smileys050:

منم به نوبه خودم نزدیک شدن به عید باستانی نوروز رو تبریک میگم به همه ی ایرانیای عزیز. سال ۴۰۰ خیلی سال خوبی برای من به شخصه نبود حقیقتا. یه سری برنامه ها داشتیم که محقق نشد و کلی وقت و انرژی هدر رفت. البته پشیمون نیستم به هیچ وجه چون تجربه های فوقلاده زیادی کسب کردم. خدا رو شکر تونستم روی زبان پایتون و فریم ورک جنگو و مخصوصا زبان فوقلاده ارزشمند کاتلین مسلط شم که خب خیلی برام ارزشمنده.از طرفی باعث شد که تکنولوژیها و معماریهای جدید رو هم یاد بگیرم و تو حوزه کاریم تقریبا به روز باشم. بلاخره هیچ چیزی بدون از دست دادن چیزی به دست نمیاد. تنها حسرتم این هست که نتونستم تو انجمن اونجور که باید فعال باشم و بتونم آموزشها و مباحث جدید و دانسته هامو با دوستان به اشتراک بزارم.انشالا امسال سال خوبی باشه و بتونم به اهدافی که میخوام برسم. همینطور برای همه دوستان هم آرزوی موفقیت روزافزون دارم و امیدوارم که بتونن به چیزایی که میخوان برسن.:Laie_60B:

مخلص همه عزیزان. یا حق:give_rose:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به همگی  :3d-smileys052:

کم‌کم داریم به پایان سال 400 نزدیک میشیم و ایشالا یه سال به پایان عمر این ویروس (هر چند که خیلی کسب و کار آنلاین رو رونق داد) نزدیک‌تر ...

امسال برای شخص من سال پراسترس و همچنین سال خیلی خوب و دلخواهی بود (نصفش خوب، نصفش بد:mocking:)
تا خرداد که کلاً درگیر درس و کنکور بودم و کلاً برنامه نویسی رو گذاشته بودم کنار:dance2:، از خرداد تا شهریور هم استرس خیلی زیادی برای نتیجه کنکور داشتم (چون من کل این سه سال دبیرستان، رو ریاضی سرمایه گذاری خیلی بیشتری کرده بودم تا بقیه درسا، می‌خواستم یه سکوی پرش بلندی تو کنکور برام باشه؛ ولی از شانس خیلی خوب ما، طبق گفته کارشناسا، تو این 40 سالی که کنکور برگزار شده، تو درس ریاضی، امسال سخت‌ترین سال این درس بود😁 ...)
نتیجه برام خیلی غیرقابل پیش‌بینی بود، از طرفی این درس که تنها سرمایم بود رو نسبت به قبل خودم خیلی بد داده بودم، و از طرفی میدونستم چون کنکور رقابتیه، بستگی به نمره بقیه هم داره ...
خلاصه میتونستم از رتبه 100 باشم تا 10000 :bigsmile:

 

اما اوایل شهریورماه که نتایج اومد، خیلی شوکه شدم، تو این دو ماه بین کنکور و نتایج، تصورات بدتری از رتبم داشتم ولی خداروشکر با رتبه 500 رفتم برای انتخاب رشته، و بخاطر علاقه‌ای که به کامپیوتر داشتم، بلا استثناء، همه رو کامپیوتر زدم، از بهترین دانشگاه تا پایین‌ترینش :mocking:

 

بازم بعد از یه ماه استرس، مهرماه بود که نتایج انتخاب رشته اومد و تا الان تو دانشگاه شیراز، رشته کامپیوتر در حال تحصیلم.

یه نکته‌ای رو هم بگم، خیلیا نظرشون اینه که تو رشته‌های عملی من جمله کامپیوتر، دانشگاه واقعاً هیچ تاثیری نداره، ولی من با این عقیده مخالفم، دانشگاه واقعاً اصول کامپیوتر رو یاد میده که خیلی خیلی میتونه مفید واقع بشه، حداقل برای شخص من تو برنامه‌نویسی، دانشگاه واقعاً یه سکوی صعود بود و هست :) . (البته به شرطی که دانشگاه هم دانشگاه خوبی باشه، قطعاً دانشگاه‌ها با هم متفاوتن)

 

اینا رو گفتم برای کسایی که تازه اول کارن، شاید تونسته باشم یه کمکی بکنم :) 

 

و الان که اوساط ترم 2 هستم، تو یه شرکت جذب شدم و ایشالا از چند روز آینده مشغول به کار و کارآموزی میشم😋:mocking:.

سال پر فراز و نشیبی بود ولی برای من ارزشش رو داشت ...

تو این مدت هم بواسطه‌ی دانشگاه رو پایتون و جنگو خیلی خوب مسلط شدم...

 

ببخشید که سرتون رو درد آوردم و چشماتون رو خسته کردم :)


:53::53::53::53: پیشاپیش سال نو مبارک :53::53::53::53:

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام  و درود بر همگی 

سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم و ارزو دارم همتون موفق باشید 

تو 1400 یاد گرفتم کتاب زیاد بخونم و زمانم رو هدر ندم 

و هدفی یا آگاهی که این سال کسب کردم که برام خیلی مهم بود این بود که داخل هر محصولی که میسازیم یا کدی که میزنیم  باید 50 درصدش رو برای این دنیا بزنیم و 50 درصدش رو برای خیر رسوندن به مردم و کارهای معنوی باشه (که به طور عجیبی باعث افزایش رشد اون محصول میشه این نوع تفکر چون به صورت خودکار باعث مشتری مداری میشه)

یعنی مثلا اگر داریم یک برنامه ای مینویسیم که یک مشکلی از کاربر ها رو حل کنه فقط اون وسطه به فکر جنبه مالیش نباشیم و بخشی از اون رو برای جنبه معنویش تارگت کنیم

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خدمت کاربرای خوب انجمن همیشه شاداب و پر نشاط انسر سنتر

واسه همتون آرزوی سلامت و تندرستی میکنم و ان شاء الله که طبق برنامه هاتون پیش رفته باشین و حسابی کیف کرده باشین ♥

سال 1400 هم داره تموم میشه و چقد حیفه که عمرمون بگذره اما بدون هیچ تجربه ی مثبتی و نتونیم از این لحظات خوب جوونی استفاده کنیم.

من بشدت از برنامه نویسی دور شدم و مقصر این داستان خودم هستم و متاسفانه شرایط موجود باعث این دور بودن من بوده، وگرنه همچین انجمن دوست داشتنی دور بودن ازش سخته

امیدوارم بتونم یه برنامه ریزی درستی داشته باشم تا بتونم دوباره به عرصه ی دوست داشتنی برنامه نویسی برگردم :DD: بارها تلاش کردم اما شرایط جلوگیر این کار شد.

ان شاء الله که سال 1401 برای همه توام با موفقیت های بزرگ باشه و بتونیم به هدف هامون برسیم و اگر هدفی نداریم یه هدف گذاری خوبی داشته باشیم و واسش بجنگیم.

از ته قلب این انجمن رو دوست دارم و باعث افتخارمه که در خدمت هموطنان عزیزم بودم و دعا کنین تا بتونم بازم به دوران قدیم برگردم و فعالیت مفید و تاثیرگذاری رو شروع کنم. ♥ 

آرزوی موفقیت برای همه ی هموطنان ♥ 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

سلام به همه دوستان. با کمی تاخیر در این چالش شرکت میکنم.

سال 1400 رو من با دو هدف آغاز نمودم که هردو به نتیجه نرسید. سال گذشته تاثیر عجیبی در من گذاشت.که هر سه ماه اون برای من تاثیر عمیقی داشت

من آدمی هستم که ایرانی و اسلامی بودنم رو خیلی دوست دارم و واقعیتش رو بخواید سیاست برام مهم بود.سال گذشته  عملکرد شورای نگهبان منو بسیار متاثر کرد. در همون زمان کرونای شدیدی گرفتم. بهار پارسال با این دو مورد درگیر بودم. شرایطی سخت که هرگز اون رو تجربه نکرده بودم.

تابستان رو هم با عوارض کرونا و روحیه نامناسب شروع کردم. یه جور تفکرات فلسفی در ذهنم بود که تحملش سخت بود و در آخر یاد گرفتم زندگی کوتاه خودمو با حساسیت های زیاد تلخ نکنم. زندگی اینقدر طولانی نیست که بخواد اینجوری سپری بشه

پاییز رو خوب شروع کردم. برنامه نویسی و فریلنسری  رو شروع کردم و کارهای عقب افتاده رو تموم کردم.بعد هم که از نظر مالی چند ماهی عقب افتاده بودم. تصمیم گرفتم استخدام شرکتی بشم. تا با وقت کمتر، درآمد بیشتری بدست بیارم و کمی به زندگی و تفریحات بیشتر بپردازم.

زمستان تنها زمانی بود که در سال گذشته کمی زندگی به معنای واقعی داشتم.ولی برای تحقق اهدافم دیر بود.

امسال رو با جدیت و تلاش بیشتر برای خودسازی خودم آغاز کردم. بنظرم باید به خود بهتری تبدیل بشم. سال گذشته ضعف های زیادی از خودم رو دیدم که امسال رو به بهبود شخصیت خودم می پردازم. البته اهداف سال گذشته یعنی راه اندازی استارت آپ و ازدواج رو هم حتما محقق میکنم.

در سال جدید میخوام به صورتی تیمی هدف استارت آپ خودم رو پیش ببرم ، شاید با دوستان انجمن یه استارت آپ رو گروهی بالا بیارم.

امیدوارم سال جدید برای همه با پیشرفت و شادی زیاد سپری بشه

❤️

 

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...